24

18 3 1
                                    

*Niall pov*

"Ik weet iets!!" Roep ik ineens met volel mond. We schieten overeind. "Wat wat wat?" Zegt Louis. "We gwaan ene twitsjcwam dwoen." Zeg ik. Louis kijkt me raar aan. "Wat?" Zegt hij. Ik lach. Ik slik de chips door. "We gaan een twitchcam doen." Zeg ik nu duidelijk. Louis pakt zijn laptop. Hij start hem op. Voordat hij hem aanzet doe ik nog even een tweet dat we twitchcam doen. We zetten  de laptop aan het voeteneind van het bed en gaan in kleermakerszit op de kussen zitten. Midden in de twitchcam zijn we helemaal gek aan het dansen. Er zijn al heel veel kijkers. Bijna miljoen mensen. Ik zet lachend de muziek uit. Louis merkt het niet, hij zingt nog vals mee en danst als een dronken aap. Ik lig op de grond an het lachen. Dan merkt Louis het pas. Hij helpt me rechtop. "Okee mensen, als we miljoen kijkers hebben dan doen we ... uhm .." Zeg ik. "De chubby bunny challenge!" Roept Louis. Hij kan echt niks normaal zeggen zonder te gillen of te schreeuwen. Ik schud lachend mijn hoofd. Louis rent naar beneden voor marsmellows. 

*Louis pov*

Voordat ik de marsmellows pak kijk ik snel even op de klok. Half vijf. Ik ren dan naar beneden. Op de trap bots ik tegen Zayn aan. "Sorry." Zeg ik en loop nu gewoon de trap af. In de kamer zitten Harry en Lisa te zoenen. Ik rol mijn ogen. Liam zit met Danielle. "Dani." Zeg ik even blij. Ze kijkt op. "Lou!" Zegt ze vrolijk. Ze staat op en geeft me een knuffel. Daarna ga ik naar de keuken. Ik pak twee zakken marsmellows. "Louis!" Roept Niall van boven. "Ik kom al!" Roep ik terug. Ik ren naar boven. Ik plof naast Niall neer. "Wat als je moet kotsen?" Vraagt Niall. "Wc en jij kan ook kotsen hoor." Zeg ik. "Ik kan deze zak in een minuut achter elkaar opeten zonder te kotsen." Zegt hij. Ik grijns. We wachten tot de miljoen kijkers. Als we miljoen kijkers hebben beginnen we met de challenge. Niall wint omdat hij een grote mond heeft van al dat eten. We hebben het 3 keer gedaan. Nu zijn we weer raar aan het doen voor de camera. Als we drie kwartier bezig zijn stoppen we. We hadden veel leuke reacties. Een twitchcam is ook heel leuk. Nu zitten we met zijn allen op de bank. Harry en Lisa zitten klef te doen net zo als Liamen Danielle. Ik probeer het te negeren. Niall doet de tv aan. Ik zucht. 

*Lisa pov*

Tegen de avond ben ik weg gegaan. Er kwam nog een vriend van Harry langs. Ik loop nu naar huis. Het is al aardig donker. Als ik thuis kom is er niemand. Oke raar. Ik ga dan maar naar boven toe en pak mijn mobiel. Weer spam in de groep met de jogens van 5sos. 

Cal-pal: Hey

Smash: Hoi

Dr Fluke: Adios

Mikrowave: Hello

Smash: Ik heb barstende koppijn. Te veel gedronken gisteravond.

Cal-pal: Me2

Dr Fluke: Waar was je gister eigenlijk Lisa?

Mikrowave: ik zag haar weg gaan met Harry

Cal-Pal: Oelala

Cal-Pal: haar avond was zeker helemaal compleet!

Smash: Jij spoort niet 

Cal-Pal: Wist ik al lang hoor :P

Mikrowave: Waarom praten we eigenlijk zo? We zitten tegen over elkaar in de kamer

Dr Fluke: Maar dit is leuker , duh

Mikrowave: Sorry hoor, ik hou mijn mond wel :|

Ik lach helemaal dubbel toen ik het berichtje van Calum las. Oelala, wie zegt dat uberhaupt nog? 

Me: Haai

Dr Fluke:  Waar?!?!

Me: Omg luke -.-

Smash: xD

Cal-Pal: Ik ben neit de enige die neit spoort.

Smash: Helemaal gelijk

Me: stiekem zijn jullie gewoon allemaa gestoord

Mikrowave: Stiekem ben jij ook gestoord

Me: Ik ben dat niet stiekem, ik ben dat.

Dr Fluke: Klopt.

Me: :P

Ik leg mijn mobiel weg. Ik neem een warme douch. Daarna doe ik mijn pyjama aan en ga slapen. Het was een leuke dag.

--------------

Yeey lekker lang hoofdstuk. Ik ben echt helemaal verslaafd aan mij laptop. :P En spelfouten worden nog veranderd.

The perfect boy f.t 1DWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu