*lisa pov*
Ik ga op mijn foets zotten en race rr naar toe. Na een minuut of vijf kom ik aan. Mijn fiets zet ik in hrt fietsenrek. Dan ga ik zo snel mkgelijk naar binnen. Naar hun kamer toe. Als ik aankom klop ik op de deur. Er klinkt wat gestommel en iets dat valt. Dan gaat de deur open. Het is Micheal. Ashton en Luke liggen op de grond. Ik grinnik. "Kom binnen." Zegt Micheal. Ik loop naar binnen. Er staan 4 bedden, 2 tafels met een er tv erop, een koelkast, een andere deur, een bank en twee stoelen. Calum is niet in de kamer. Ik zie dat twee bedden tegen elkaar zijn aangeschoven. Waarschijnlijk voor net. Voor het skypen. Dan gaat de andere deur open. Calum loopt shirtless naar binnen. "Hi." Zegt hij. "He." Zeg ik. Ik probeer normaal te doen, want ja wie kan er normaal doen als hij met vier wereld beroemde bandleden in een kamer zit en terwijl er een shirtless is. Het is stil. "Dus. Wat gaan we doen?" Vraag ik. "Film!" Schreeuwen hun tegelijk. "Dat jullie nog niet uit het hotel geschopt zijn vanwege geluids overlast." Zeg ik. Na een tijdje zitten we met zijn vijven op bed. Ik in het midden, rechts Luke, rechts van Luke micheal, links Ashton en links van Ashton Calum. Ik heb de laptop op schoot. Ik log in op mijn netflix. "Wat voor film?" Vraag ik. "Horror!" Zeggen ze weer tegelijk. "Nee ik kan niet tegen horror." Zeg ik. "Dan kruip je toch tegen Ashton of Luke aan." Mompel iemand. Ik kon niet horen wie. Ik negeer het maar gewoon. "Ik weet nog een leuke film. The Conjurning." Zegt Luke. Ik zoek de film op. Ik zet de laptop nu voor me zodat de jongens het ook goed kunnen zien. Midden in de film is er een eng stukje. Ik schrik en gil. De jongen lachen. "Niet leuk jongens!" Zeg ik. Als we bijna bij het einde zijn merk ik dat Luke wel erg dichtbij zit. Als hij is aggelopen zucht ik opgelucht. "Alsvast bedankt voor de nachtmerrie." Zeg ik. Ze lachen. Om kwart over vijf zit ik weer op mijn fiets. Het was erg leuk. We hadden nog foto's gemaakt, veel gelachen en nummers gewisselt. Mijn dag kan niet meer stuk!
-----
Hey readers. Ik heb een tijdje niets kunnen publiceren. Wattpas deed echt raar. Ik had een hoofdstuk geschreven. Opgeslagen enzo. Savonds wou ik het lezen maar er stond niks meer. Alleen de titel. Ik dus weer overnieuw schrijven maar weer hetzelfde verhaal. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden.
Bye xx
JE LEEST
The perfect boy f.t 1D
FanfictionLisa is een meisje van 17. Ze heeft een kut leven. Totdat ze 1D ontmoet. Ze kent hun nog niet van hun muziek. En heeft Harry een oogje op haar? Maar wat als het een paar keer verpest word voor hun. Komen ze nog bij elkaar?