14

20 3 6
                                    

*Lisa pov*

Ik kijk hem aan. Ik bijt op mijn lip. "Harry ik.." Zeg ik. "Ik snap het als je mij neit leuk vind hoor Lisa." Zegt hij. Ik slik. "Harry. Je bent een hele leuke jongens maar .. na wat is er is gebeurd.." Zeg ik. Ik kijk hem aan. Ik zie zijn ogen vol verwachting staan. Maar dan verandert het naar verdriet. "Ik snap het." Zegt hij. Ik ga naast hem zitten. Ik zucht zachtjes. "Sorry. Misschien laer Hazza." Zeg ik. Hij knikt. We zitten daar een aar minuten voor ons uit te staren. Dan slaat de kerkklok 10 keer. Harry staat op. "Ik ga maar weer." Zegt hij. "Zal ik met je meelopen naar huis? Ik heb zin om te wandelen." Zeg ik. Hij knikt. We lopen naar beneden. Ik pak mijn jas, sjaal en muts. Het is een witte gebreide sjaal. En de muts is een soort beanie. Hij is zwart en er staat wtf op. (Zo een heb ik in real :P) Harry grinnikt als ik mijn muts op doe. Ik grijns. "Mam ik ga even wandelen!" Roep ik. We gaan naar buiten. Onderweg is het stil. Voor Harry zijn huis staan we nog even voor de deur. We kijken elkaar aan. Ik kijk in zijn mooie groenen ogen. Wacht, mooie ogen? Ik vindh em niet leuk leuk dus waarom denk ik zo over hem? "Dan ga ik maar weer terug." Zeg ik. "Doei" Ik draai me om. Ik loop langzaam terug naar huis. Thuis is het licht nog aan. ik maak de deur open. Ik doe mijn jas, sjaal en muts uit. Ik loop naar boven. Ik ga naar mijn kamer. Daar pak ik een shirt wat te groot is voor me. Ik kleed me uit en trek het shirt aan. Ik ga onder mijn dekens op bed liggen. Ik val bijna meteen in slaap. De volgende morgen wordt ik wakker van mijn wekker. Ik sla hem uit. Mijn pyama shirt trek ik uit. Mijn kast is nog open dus ik pak meteen een setje kleren eruit. In de badkamer is het een zooitje. Ik schop wat kleren aan de kant en doe de douch aan. Ik ga eronder staan. Het water wordt snel warm. Ik was mijn lijf en ga er dan onder uit. Mijn fohn ligt op een hoope kleren, Ik zucht en pak hem op. De stekekr doe ik in het stopcontact. Als mijn haren droog zijn trek ik mijn kleren aan. Op mijn kamer pak ik mijn schooltas en doe daar mijn benodigde spullen in. ik kijk op mijn mobiel. Nog genmoeg tijd. Ik plof op bed neer en pak mijn mobiel. Maar ik leg hem weer weg. "Voor het eerst dat de badkamer schoon gaat zijn" Mompel ik. Na tien minuten is de badkamer best schoon. Ik laat het nu voor hoe het is. Dan ga ik naar beneden. Ik pak een appel en een flesje water. Ik eet de appel en het flesje doe ik in mijn tas. Ik ga naar de gang en trek daar mijn lage zwarte vans aan. Ook doe ik mijn jas en muts weer aan. "Doei mam! Ik ga naar school!" Roep ik. Ik sta buiten. Ik doe mijn tas over mijn schouders. Als ik de hoek omloop zie ik Harry tegen de muur staan. Hij is aan de overkant van de straat. "Hey Hazza!" Roep ik. Hij kijkt op. Ik zie hem lachen als hij mij ziet. Hij loopt over straat naar mij toe. "Hey Li." Zegt hij. Samen lopen we verder naar school. We lachen en praten. Als we aankomen gaat de bel. We rennen naar binnen toe. We gaan het wiskunde lokaal binenn. We zijn net optijd. We gaan achteraan zitten. Dan komt de directeur binnen met een man. Hij is rond de twintig en heeft lang blodn haar en een stoppel baard. "Dit is de nieuwe wiskunde leraar. Hij heet Bart Baker. Ofterwijl Meneer Baker." Zegt de directeur en gaat dan de kamer weer uit. "Ik heb gehoord van de oude leraar dat jullie vandaag een toets hebben. Dus allemaal alvast  veel succes."Zegt den ieuwe leraar. Hij deelt de blaadjes uit. Bij mij laat hij expres mijn etui vallen. Ik wil hem pakken. Hij maakt een gebaard dat ik gewoon verder meot gaan. Hij bukt. Terwijl hij hem pakt legt hij onder tafel zijn hand op mijn been dicht bij mijn ingang. Hij legt hem weer terug op tafel en gaat dan verder met zijn ronde. OMG! Dt is vet illegaal als leraren zo aan leerlingen zitten. 

----------------

hey.

Even een lang hoofsdstuk want ik heb een tijdje niet geupdate. Want ik was inspiratie loos en ook best druk. Als er spelfouten tussen zitten: wordt aan gewerkt. 

Bye. Vote & Comment pls  ?

The perfect boy f.t 1DWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu