Epiloog / dankwoord

15 1 0
                                    

Lisa pov

Ik open mijn ogen. Ik stap uit bed en doe mijn ochtend routine. Tanden poetsen, omkleden, haar doen, make-up en ontbijten. Ineens heb ik zin om te gaan shoppen. Ik pak een briefje voor mijn ouders en schrijf er op dat ik weg ben. ~later~ ik loop over straat. Ik heb al wat bekende gezien van school. Het is best koud dus sla ik mijn jas goed over me heen. "Hey Lisa." Hoor ik iemand zeggen. Ik kijk op. Harry. Hij loopt naar me toe. "Hey Hazza." Zeg ik. Hij geeft me een kus. We lopen samen verder. "Kom mee. Ik wil iets heel moois  laten zien." Zegt Harry. We lopen de stad uit. We komen uit bij een strand. Er is helemaal niemand. We gaan zitten in het zand. Het is heel mooi hier. "Het is echt mooi." Fluister ik. "Vind ik ook." Fluister harry terug. ~weer iets later~ we lopen weer terug naar de stad. We lopen op een weg waar het niet echt druk is. Harry word ineens gebeld. Hij neemt op. "Lisa!" Hoor ik ineens. Ik kijk op. Een auto gaat met snelhei op ons af. Hij wiebelt alsof de controle van het dtuur weg is. Harry duwd mij snel weg. Ik val op de grond. "Nee Harry!" Gil ik. Ik sta snel op. Dan voel ik een klap. Ik val op de grond. Ik zie dat Harry ok op de grond ligt. Er stroomt bloed over mijn wang, arm en been. "Lisa." Zeg Harry. Bij Harry loot er een klein straaltje bloed over zijn been. Ik zie zwarte vlekken voor me. Is dit her eind? Ik merk dat ik word op getilt. "Lisa, blijf bij me. Ga niet dood." Hoor ik Harry zeggen. "Hazza. Onthoud dat ik altijd van je houd. En beloof me dat je verder gaat met je leven en een nieuwe vriendin zoekt. Ik hou van je." Fluister ik. Het allerlaatste wat ik hoor is Harry fluisteren: "Ik beloof het. Ik doe het alleen voor jou. Ik houd van je." Dan val ik weg.

--------
Omg. A bit crying. Ik had aan het begin van mijn boek het helemaal anders in gedachten. Echt heel anders. Maar het is nou eenmaal zo gelopen. Ik ben echr iedereen die mij  verhaal heeft gelezen heel dankbaar. Nu ook nog hopen dat jullie mijn nieuwe boek ook leuk vinden.

Bye xx (voor de laatste keer in dit boek. :( )

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 22, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The perfect boy f.t 1DWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu