10

29 5 1
                                    

*Louis pov*

Fack fack fack fack fack! Ik verkloot ook alles. Ik kom net bij Lisa vandaan. Dan komt er ineens een auto voorbij. In een flits zag ik dat het Harry was. Shit! Laat hem mij nie te gezien hebben! Snel loop ik door. Even later kom ik bij mij apartement aan. Voor de deur staat Eleanor. "Hey El." Zeg ik. "Hey Louis. Wat was er gebeurt gister?" Vraagt ze terwijl ik de deur open maak. We lopen naar binnen. Nadat we onze jassen hebben opgehangen gaat Eleanor op de bank zitten en ik loop naar de keuken. "Wil je iets drinken? " vraag ik. "Heb je cola?" "Ja dat heb ik." Ik pak twee glazen en een fles cola. Met twee gevulde glazen loop ik de kamer in. Ik geef een glas aan haar. "Wat was er gebeurd?" Vraagt ze nogmaals. Ik bijt op mijn lip. "Ik wil het er even niet over hebben. Ik wil het proberen te vergeten." Zeg ik. Ze knikt begrijpend. Ik kijk haar aan. Haar mooie bruine ogen haken in die van mij. We blijvenelkaar wel minuten lang aankijken. Haar lippen komen dichter bij die van mij. "El.. je bent hiel lief en leuk. Maar ik vindt je niet leuk-leuk." Zeg ik. Ik krijg meteen spijt. Ze krijgt een verdrietige blik. "Sorry." Zeg ik. ze Staat op met een traan op haar wang. Huilend loopt ze weg. Waarom ben ik zo'n klootzak. Ik denk terug aan alle momenten dat ik iemand pijn heb gedaan. Maar dat ene moment komt elke keer weer in me op. *Flashback.* ik zit in de kamer van Harry. Ik kijk op teitter. Alleen maar haat. Over mij en harry. Hij komt ze kamer binnen. "Hey sweat heart." Zegt hij als hij me ziet. Hij knuffelt me maar ik duw hem van mr af. "Harry, ik denk dat het beter is dat we uit elkaar gaan. Het is beter voor de band en voor ons. Iedereen haat ons! We moeten allebei een ander pad nemen van liefde. En niet een samen. Dus .. echt soryy maar .. ik maak het uit." De tranen lopen over zijn wangen. Bij mij ook. "Afscheids kus.?" Vraagt hij schokkrrig. Ik knik en plant mijn lippen op de zijne. Hij tikt met zijn tong op mijn lip en ik open mijn mond. Maar dan klopt er iemand op de deur en stoppen we met zoenen. We vegen snel de tranen weg en Harry opent de deur. *einde flsshback.* het is beter dat ik het helemaal aan Lisa vertel in plrk vsn dst vage wat ik er eerst over zei.

--------------

Hey readers.  Nu iets langer stuk. Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik een keer Louis pov heb gedaan in plek van harry of Lisa. Bye xx. Vote en comment pls?

The perfect boy f.t 1DWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu