abortirala sam

228 18 12
                                    

•Y/n POV•
Jimin:"Sutra izlazi iz bolnice. Nisu velike povrede pa može i sutra kući." - klimnula sam glavom i gledala kroz prozor. Prošli smo pored škole ispred nje su bili neki likovi i još neke dve. Zagledala sam se u njih, Stefan, moi bivši i njegova banda, a one dve neke ufurane sigurno. Stefan me je primetio u autu, samo sam se pomerila skroz do j-Hope-a i gledala kroz drugi prozor. Prećutala sam pola toga što se desilo sa Stefanom... Da me je prevario lagano bih ga odjebala, ali nije me prevario tu priču svima pričam..

J-Hope:"Ej, stigli smo."- izašla sam iz auta i ušla u kuću, ostali su već bili tu. JungKook i Tae su verovatno u Kook-ovoj sobi, a ostali sede u dnevnoj. Prošla sam pored njih kao pored turskog groblja i otišla na sprat. Hoću da pričam sa ovom dvojicom. Otišla sam do JungKook-ove sobe i pokucala. Čula sam 'uđi' te sam zakoračila u sobu. Sela sam na krevet pored njih dvojice

Taehyung:"Dobro si?"

Ja:"Ne... Slagala sam ga. Slagala sam i Mark-a. Sve sam slagala Tae!"

JungKook:"Možeš nama da kažeš sve šta se desilo." - duboko sam udahnula

Ja:"Uf.. Imala sam dečka, Stefana, imala sam 15 godina i bili smo zajedno tri godine. Zaprosio me je i pristala sam jer sam mislila da je to prava ljubav i bila je. Imali smo khm i ostala sam trudna. Posle par dana sam saznala da me je varao. Nisam ni pričala sa njim, ostavila sam mu prsten i abortirala. Žao mi je tog deteta, ali ja sam isto bila dete. Taj dan kada sam saznala da me vara, saznala sam i da sam trudna. Htela sam da mu kažem kad dođe sa treninga, ali onda sam ga videla da me vara i raskinula sam."

Taehyung:"Au, ne znam šta da ti kažem. Možda si to rekla Mark-u pomogao bi ti..."

Ja:"Shvataš li ti da bi on bio ljut. Imala sam jebenih 18 godina i nisam shvatala kolika je to odgovornost."

JungKook:"Y/n moraš mu reći! Brat ti je!"

Ja:"Ne smem da mu kažem! Bojim se da me ne udari!" - Tae me je povukao u zagrljaj

Taehyung:"Neće te povrediti znaš to. Voli te!"

Ja:"Znam, ali ipak bojim se da mu kažem. Vi nemojte nikome govoriti. Okej?" - klimnuli su glavama te sam iz zagrlila - "Hvala vam. I izvinite što sam vas smarala."

JungKook:"Nisi Y/n." - klimnula sam glavom i izašla iz sobe. Ušla sam u svoju u kojoj je već bio Hoseok

J-Hope:"Gde si bila?"

Ja:"Pričala sam sa Kook-om i Tae-om."

J-Hope:"Mhm.." - legla sam mu na grudi dok me je on mazio po kosi. - "Sutra kad oni odu po Joon-a možemo odneti tvoje stvari kod mene, pa da odande idem na aerodrom."

Ja:"Može, sve jedno mi je." - klimnuo je glavom

nemam baš inspiracije tako da... Nadam se da vam se sviđa
Like&com✨

Playboy [j.hs]✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora