Stella:"Plače. Plače već dva dana. Nije izašla iz sobe i ne priča ni sa kim. Jimin i JungKook je jedva nagovore da priča sa njima." - tužno sam se zageldao u svoj odraz u jezeru
Ja:"T-to j-je s-sve zbog m-mene?" - tužno sam je upitao te je ona klimnula glavom. Vrlo brzo nestala je, a ja sam ostao sam. Ustao sam sa trave i krenuo nazad u stan. Šta se upravo desilo? Ne znam, niko ne zna! Ušao sam u stan i legao na krevet. Bilo je 7h ujutru. Istuširao sam se i presvukao se. Više ne izgledam kao narkoman ako ništa...
•Y/n POV•
Pa danas se vraćam u školu, red je da ne izgledam kao šlogirana. Istuširala sam se i obukla u školsku uniformu. Obavila sam higijenu i uzela torbu koju sam spakovala sve za školu. Izašla sam iz sobe i otišla u kuhinju. Doručkovala sam i krenula u školu. Na putu do iste sam razmišljala šta bi se desilo da nas dvoje nismo raskinuli? Da li to kod nas nije bila prava ljubav? Najlepši deo života mi je bilo sa njim. Ušla sam u školsko dvorište, dobila sam mnogo čudnih pogleda, izignorisala sam ih i krenula ka učionici.
Sela sam u zadnju klupu i čekala da nastavnica dođe.
X¹:"Čula sam da su došli novi nastavnici plesa i pevanja!"
X²:"I da su presladaki!" - prevrnula sam očima, samo pričaju o momcima. Ne mogu da verujem! Razredna je ušla u učionicu sa još jednom devojkom.
X³:"Ja sam Lee Ana preselila sam se iz Francuske i imam 19 godina. Nadam se da ćemo se lepo slagati." - razredna joj je rekla da sedne pored mene. Pomerila sam torbu te je došla i sela pored mene. Inače idem na muzičku Akademiju. Čula sam da ćemo dobiti nove nastavnike, ali tek sledeće godine. Zvonila je te je razredna izašla iz učionice. Mi smo izašli i svi koji im je glavni predem pevanje, otišli smo na pevanje, a ostali na ples. Ušli smo u salu i tamo sam videla JungKook-a. Znači top, živim sa nastavnikom!
JungKook:"Dobra dan deco, ja sam vaš novi nastavnik. Zovem se Jeon JungKook. Da čujem kako se vi zovete." - svi su se predstavili i na kraju je došao red na mene, rekla sam mu svoje ime te nam je rekao da svako otpeva neku pesmu po želji. Svi su pevali neku popularnu pesmu, osim mene i Ane. Ana je pevala neku francusku, a ja englesku.
JungKook:"Super ste bili! Sutra ćemo početi sa novim gradivom uskoro će da zvoni, možete ići na sledeći čas." - izašli smo i otišli po opermu za ples iz ormarića. Otišli smo da se presvučemo pa smo seli u salu. Pričala sam sa Anom i nisam uopšte gledala u ostale. Kada je zvonilo otišli su te smo mi pročali. Podigla sam pogled i videla osobu koju sam najmanje očekivala ovde. Hoseok-a. Ako će mi on predavati idem da skočim sa mosta.
J-Hope:"Možete stati u jednu vrstu." - stali smo - "Pa ja sam vaš novi nastavnik plesa, Jung Hoseok. Vaša imena znam, tako da možemo početi." - pustio je muziku i krenuo da pokazuje pokrete. Pratili smo ga i igrali u isto vreme kao i on. Konačno je zvonilo, svi su izašli
J-Hope:"Y/n možeš da ostaneš na kratko?" - klimnula sam glavom i prišla mu
Ja:"Reci? Nemam vremena da pričam sa tobom." - tužno je uzdahnuo i samo me zagrlio. Sažalila sam se i morala sam da ga zagrlim. Falio mi je. Ceo on mi je falio!
J-Hope:"Rekao sam ti da mi je najlepši deo života bio sa tobom zar ne?"
Ja:"Jesi, Hobi." - nasmejao se na spomen njegovog nadimka
J-Hope:"Pa zašto ne budemo opet zajedno?" - odmaknula sam se od njega
Ja:"Ne. Prevario si me i tu je kraj našoj vezi. Razumeš?" - klimnuo je glavom te sam izašla iz sale i presvukla se. Opremu sam ostavila u ormarić i otišla u učionicu za teoriju muzike
°posle škole°
JungKook je dotrčao do mene
JungKook:"Vodim te kući, kreni." - presrećan je. Zašto?
Ja:"Što si tako srećan?" - odmahnuo je glavom kao 'nebitno' i seo u auto. Sela sam na suvozačevo mesto te je krenuo ka kući. Kada smo stigli i ušli svi su bili srećni - "Šta se ovde dešava?" - upitala sam jer je ovo jako čudno
Mark:"Mislim da treba da vidiš nekoga." - klimnula sam glavom te je iz kuhinje izašao Namjoon. Zalatela sam mu se u zagrljaj
Namjoon:"Polako, polako."
Ja:"Trebao si ranije da se vratiš!" - klimnuo je glavom
Namjoon:"Da, ali morali su još puno analiza da urade, a i imao sam više povreda nego što su mislili." - klimnula sam glavom
Nadam se da vam se sviđa! Vote&com✨
YOU ARE READING
Playboy [j.hs]✓
Fanfiction[u ovom fanfiction-u ima psovki] status: completed Hoseok je drug Y/n-inog brata i najveći playboy u kraju. Šta će biti nakon što on prisili Y/n na seks? Da li će njih dvoje biti zajedno? Sve odgovore dobićete u ovoj priči. started: 4.03.2021. comp...