klub

337 26 5
                                    

Y/n:"Nisam mala! Samo mi reci. Molim te!" - još jače je briznula u plač

Ja:"Mala, nisi spremna za to, a nisam ni ja da ti kažem."

Y/n:"Mark, molim te!"

Ja:"Ne! I stojim iza te reči!" - izašao sam iz sobe i otišao u svoju fali mi izlaženje. Danas idem u klub zvaću i ovu sedmoricu.

°poziv°

Ja:"Yoongi, idete večeras sa mnom u klub?"

Yoongi:"Može što da ne! U 19h ispred "illusion-a"?"

Ja:"Da! Vidimo se!" - prekinuo je te sam video na satu da je pola tri. Znači imam vremena da se spavam!

•Yoongi POV•

Ja:"Momci, večeras idemo sa Mark-om u 'Illusion'!" - svi su potvrdili klimanjem glave sem J-Hope-a

J-Hope:"Ja ne mogu. Dogovorio sam se sa Korin-om da idemo u bioskop."

Jimin:"Jao ti i ta tvoja kalaštura! Ne mogu da je svarim! Još ako bude prespavala ovde, a verovatno hoće ubiću je!"

J-Hope:"Nije ona takva. Dobra je, samo je ti nisi upoznao."

JungKook:"Druže, ti si opasno zaljubljen i ne shvataš da te vara sa pola grada." - Hoseok je prevrnuo očima te izašao iz sobe

Jin:"Brate, što je takav?"

Ja:"Shvatam, voli je, ali vara ga!" - i zazvonio mi je telefon

°poziv°

Ja:"Reci?

Eli:"Što si takav?"

Ja:"Samo reci šta želiš ne želim da se raspravljam.."

Eli:"Dobro, htela sam da te pitam da li želiš da ideš sa mnom u kupovinu...?"

Ja:"Neću!" - prekinuo sam

J-Hope:"Nevolje u raju vidim.."

Ja:"Aj ne seri molim te!" - otišao sam u sobu i legao na krevet

Jin:"Spremaj se treba da krenemo za pola sata!"

Ja:"Moram?"

Jimin:"Ili ćeš sam ustati ili ćemo te mi izvesti.. Odluka je samo tvoja."

Ja:"Ughh idem idem..." - ustao sam iz kreveta i presvukao se u crne farmrice i crnu majicu. Obukao sam jaknu preko i sišao u dnevnu.

JungKook:"Idemo?" - svi su klimnuli glavama, Jimin, JungKook i Tae su išli JungKook-ovim autom, dok smo Namjoon, Jin i ja išli Jin-ovim. Hobiju je došla ona kurva i samo mi fali da ostane da spava. Sastali smo se sa Mark-om ispred "illusion-a". Ušli smo u klub i seli za slobodan sto.

•Y/n POV•

Mark je otišao u klub, a ja nisam htela. Istuširala sam se i stavila masku na lice. Uzela sam laptop i pustila seriju. Gledala sam TVD znam da su svi to gledali, ali ja nisam pa sad sam uzela da gledam.

•kasnije•

Završila se epozoda te sam skinula masku i nastavila da gledam. Posle par minuta sam čula zvono na vratima. Otišla sam da otvorim i na vratima sam videla......


NIGDE NISAM NAPISALA Y/N IMA TRI NAJBOLJE DRUGARICE TANIU, KATE I LAYLA. VOTE&COMENTAR AKO VAM SE SVIĐA

Playboy [j.hs]✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang