Brzo je došao te me zagrlio. Ušli smo i našli slobodna mesta. Spustila sam torbu i izvadila peškir iz iste. Raširila sam ga na beton i sela na isti.
J-Hope:"Htela si da pričamo?"
Ja:"Ne znam.. Sad samo želim da idem u bazen to je to.." - klimnuo je glavom te sam skinula haljinu i ostala u kupaćem, on je isto to uradio i moj pogled je bio zalepljen za njegovo telo. Ustali smo sa peškira i ušli u bazen. Čim smo ušli potopio me je u vodu dok sam se ja smejala
Ja:"Nemoj to da radiš!" - zapretila sam mu prstom
J-Hope:"Nemoj to da radiš!" - imitirao me je. Udarila sam ga u rame i nasmejala se. Plivali smo i smejali se. Zaboravili smo na sve svađe i ostale probleme. Posle sat i po vremena izašli smo iz vode i seli na peškir.
Ja:"Htela sam da ti kažem da prihvatam da ti budem devojka."
J-Hope:"Ozbiljno?"
Ja:"Da... Probajmo ništa nas ne košta."
J-Hope:"I to što kažeš." - još malo smo sedeli na peškirima i pričali posle smo se opet vratili u bazen
°kasnije°
Prošlo je 4 sata od kako smo ovde. Konačno smo se spakovali i krenuli kod mene. Uhvatio me je za ruku i ispreplitao naše prste. Tako smo hodali do moje kuće. Ušli smo te su nas svi čudno pogledali. Izvukla sam svoju ruku iz njegove.
Mark:"Opa! Pomirili ste se?" - klimnula sam glavom i pogledala u zid ispred sebe na kom je bilo puno slika, a sad nema ni jedne. Spustila sam torbu pored kauča i sela na isti pored Jimin-a
Jimin:"Zajedno ste?" - šapnuo je toliko glasno da samo ja čujem. Potvrdno sam klimnula glavom, a on se srećno nasmejao
Taehyung:"Što se vas dvoje smejete?" - pogledao je u mene i Jimin-a
Ja:"Ne smemo?" - negativno je odmahnuo glavom te sam ustala sa kauča i krenula ka sobi dok je Hoseok sedao na kauč
Mark:"Brzo se vrati imam nešto važno da vam kažem. Bitno je za tebe i J-Hope-a.." - čudno sam ga pogledala, ali sam ipak klimnula glavom i otišla u sobu da se presvučem. Obukla sam običan šorts i majicu na bretele. Izašla sam iz sobe i sela na kauč između Hoseok-a i Jimin-a.
Mark:"Y/n pitala si me zašto su nas mama i tata ostavili.. Jel' tako?" - klimnula sam glavom - "Reći ću ti celu istinu..."
Ja:"Kakve veze Hobi ima sa svim tim..?"
Mark:"Slušaj... Mama i tata su se razveli kad si ti bila beba. Ti i ja smo ostali kod mame jer nam je zabranila da viđano tatu, to jest meni. Ona se nedugo zatim udala za Hoseok-ovog tatu, ali on je ostao kod mame samo je njemu bilo dozvoljeno da viđa i mamu i tatu. Kada smo bili mali često je dolazio kod nas i igrali smo se. Kada si malo porasla mama je stalno vikala na tebe, šta god da se desi ti si bila kriva, ne ja, ne ona, ti. Tukla te je i bez razloga. Kada sam napunio 18 godina otišao sam i zatražio da ja budem tvoj staratelj. Onda smo se ti i ja preselili u ovu kuću, živeli smo sa tatom dok se on nije odselio u Italiju.. Hobi, ti znaš za celu ovu priču... Tako da Y/n, Hobi nam je polu-brat." - već sam plakala dok sam slušala sve ovo. Nisam bila dovoljno jaka da prihvatim sve ovo. Jimin me je zagrlio dok nas je Hobi ljubomorno gledao.
NADAM SE DA VAM SE SVIĐA VOTE&COM
YOU ARE READING
Playboy [j.hs]✓
Fanfiction[u ovom fanfiction-u ima psovki] status: completed Hoseok je drug Y/n-inog brata i najveći playboy u kraju. Šta će biti nakon što on prisili Y/n na seks? Da li će njih dvoje biti zajedno? Sve odgovore dobićete u ovoj priči. started: 4.03.2021. comp...