Izašla sam iz dnevne sobe i otišla u svoju. Dragi moj brate, više nisam ona mala devojčica koja plače za sve! Nasmejala sam se kao psohopata i bacila se na krevet. "Pa valjda sam ispala psihopata, ali dobar je osećaj!" pomislila sam i nasmejala se. Idem kod tate svakako, ali sama. Uzela sam pidžamu i presvukla se te legla u krevet.
•J-Hope POV•
Ušao sam u našu sobu i video je kako spava idem u klub večeras, nisam dugo, fali mi moje društvo! Obukao sam crne farmerke i gore belu over size majicu na kratke rukave i uzeo kožnu jaknu. Obuo sam patike i uzeo novac i telefon. Izašao sam iz sobe pa i iz kuće. Krenuo sam ka klubu u kom stalno izlazimo i ispred kod treba da se nađem sa Minom, Ian-om, Tom-om i Sam-om. Kada sam stigao oni su već bili tamo.
Tom:"Ćao zdravo! Ulazimooo!" - nasmejao se i ušao u klub, a mi svi zajedno za njim. Seli smo za jedan separe, a Mina je krenula da pije. Naručio sam viski i pio čašicu za čašicom. Mina me je povukla za ruku te smo se našli na podijumu. Igrali smo dok nije došla neka spora pesma. Uhvatila me je oko vrata, a ja nju oko struka dok smo se njihali u ritmu muzike. Poljubio sam je i povukao ka sobi na spratu. Gurnuo sam je na krevet i našao se odmah iznad nje.
Perverzno se nasmejala i krenula da mi skida majicu, a ja njoj. Kada je ostala samo u donjem vešu kao i ja počeo sam da je ljubim po vratu...
•Y/n POV•
Trgla sam se iz sna dok se znoj slivao niz moje lice. Okej zašto imam osećaj da se nešto loše dešava? Hobi je ušao u sobu i odmah uzeo pidžamu i otišao u kupatilo. Čula se voda te sam predpostavila da se tušira. Izašao je obučen u pidžamu i legao pored mene. Legla sam mu na grudi dok me je grlio.
Ja:"Gde si bio?" - znatiželjno sam ga upitala
J-Hope:"Išao sam u klub sa drugarima.."
Ja:"Mhm... Laku noć!"
J-Hope:"Laku noć, mala!" - nasmejala sam se i poljubila ga. Zagrlila sam ga i zaspala
°jutro°
Ustala sam bez razloga rano, izašla iz sobe i otišla u kuhinju i spremila doručak, skuvala kafu i sela za sto. Pila sam kafu dok sam gledala nešto po telefonu
Jin:"Jutroo! Kako ti da ustaneš ovako rano?"
Ja:"Nisam mogla da spavam. Hoćeš kafu?" - klimnuo je glavom te sam mu sipala kafu
Nadam se da vam se sviđa vote&com🖤
YOU ARE READING
Playboy [j.hs]✓
Fanfiction[u ovom fanfiction-u ima psovki] status: completed Hoseok je drug Y/n-inog brata i najveći playboy u kraju. Šta će biti nakon što on prisili Y/n na seks? Da li će njih dvoje biti zajedno? Sve odgovore dobićete u ovoj priči. started: 4.03.2021. comp...