2

1.4K 110 52
                                    


Tooru Hajime'nin ilgisini çekebilmek için yatakta dönerken Hajime filme odaklanmaya çalışıyor ve bir yandan da atıştırmalıkların devrilmemesi için uğraşıyordu.

Tooru sinirle Hajime'ye döndü. İstediği şey onun ilgisiydi ama Hajime şu an kendisiyle ilgilenmiyordu. Kendini geriye atıp bacaklarını havada sallayarak sesli bir şekilde şarkı söylemeye başladı.

Hajime filme odaklanmaya çalışıyordu ama Tooru'nun sesinin beyninde çalkalanması buna engel oluyordu. Susmasını umarak gözlerini kapattı ve derin bir nefes verdi.

Fakat Tooru aksine daha sesli bir şekilde söylemeye başlayınca, daha fazla dayanamayıp hızla arkasını döndü ve bacakları Tooru'nun karnının iki yanına gelecek şekilde üzerine çıktı ve avcuyla ağzını sıkıca kapattı. Onu yatağa bastırırken duyabileceği tonda fısıldadı.

"İlla seni böyle susturmam mı gerekiyor?"

Tooru gözleri şaşkınlıkla açılmış ona bakarken dediklerini anlamaya çalıştı. Bir süre cevapsız kaldıktan sonra birden başını onaylarcasına salladı.

Hajime gözlerini kısıp ona baktığı sırada aniden elini Tooru'nun ağzından hızla çekti ve kendini geriye atıp bağırmaya başladı.

"Elimi neden yalıyorsun aptal!"

Tooru yerinde doğrulurken elini ağzına götürüp kıkırdadı.

Hajime elini üzerine silerken sinirle ona döndü. Diyecek bir şey bulamadığı için gözüne kestirdiği yastığı eline alıp Tooru'ya sertçe fırlattı.

Tooru yastığı yakalayıp kafasını yastığın arkasından çıkardı ve sinir bozucu bir tonda Hajime'ye seslendi.

"İwa-chann canın oyun mu istiyor?"

"Evet ilk geberen kaybeder var mısın?"

Tooru kıkırtıları arasında yastığı savunma amaçlı kaldırırken gözüne ilişen alkol şişesiyle durakladı. Yastığı indirdi ve ayağa kalktı.

"Daha iyi bir fikrim var."

Hajime bir yandan filmi durdururken aynı zamanda gözlerini Tooru'dan ayırmıyordu.

Tooru şişeyi eline aldı ve yatağa yöneldi.

"İlk sarhoş olan kaybeder!"

Hajime gözlerini devirirken mırıldandı.

"O şeyi *gerçekten* içecek miyiz yani?"

Tooru heyecanla yatağa oturup bağdaş kurdu.

"Kaybetmekten mi korkuyorsun yoksa İwa-chan?"

Hajime sertçe şişeyi elinden aldı ve kendine çekti.

"Ben mi?"

Tooru onu manipüle etmeyi başardığını fark etmesiyle dudaklarının içini ısırırken başını onaylarcasına salladı.

"Göreceğiz."

Hajime biraz düşündü ve kaşlarını çatıp ona döndü ve devam etti.

"Ama sen daha önce içtiğini söyledin. Adil olmuyor."

"Bunun için bir bahanem yok üzgünüm.."

Hiçte üzgün olmayan bir ifadeyle kadehlere uzanırken yataktan aşağıya indi.

"Hey, neden sadece yatakta içmiyoruz?"

Tooru kadehleri doldururken güldü ve gözlerinde alaycı bir ifadeyle ona döndü.

"Sarhoş olursan beni yeme diye."

Hajime gözlerini devirdi. "Sanki yere inince çok şey değişiyor."
Biraz düşündü ve ne dediğini fark edince hızla şaşkınca ona bakan Tooru'ya döndü.

"Çok ayıp İwa-chan.."

"Kes sesini."

Yanakları hafifçe kızarmış bir şekilde yataktan aşağıya indi ve eline aldığı cipsi açıp yere koydu. Tooru bir yandan onu izlerken lafa girdi.

"Pekala önce iddiaya girelim. Sarhoş olan kazananın bir istediğini yerine getirecek."

Hajime cips paketinden bir tane cips alırken onaylarcasına başını salladı.

"Peki başlıyoruz o zaman. Üç dediğimde aynı anda içelim."

Kadehleri ellerine aldılar ve Tooru saymaya başladı.

"Bir..

İki..

Üç."

İkisi aynı anda kadehleri dudaklarına götürdü ve yudumlamaya başladı.

touch | iwaoiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin