70 oyda yeni bölüm
Hajime titrekçe nefesini dışarı verdi, hızla ayağa kalktı ve kapıya yaklaştı, geldiğinden emin olmak için kumrala döndü.
Kumral isteksizce doğruldu ve zorlanarak kapıya kadar yürüdü. "Sikeyim, neden inmiyor bu"
Hajime anlık bir şaşkınlıkla kumrala baktı ve kıkırdamasına engel olamadı.
"Ne gülüyorsun be! Canım yanıyor ya"
Hajime çocuğun koluna girip evlerinin önüne kadar yürümesinde yardım etti, elini çantasına atıp anahtarını çıkardı ve kapıyı açtı. Tooru esmeri ittirip önden hızlıca eve girdi ve Hajime'nin odasına çıktı.
Hajime kapıyı geri kilitlerken yüzünde pişman -ilacı attığı için- bir ifadeyle Tooru'nun yukarı çıkışını izledi. Dudakları arasından başka bir nefes çıktı. Kendini o da zorluyordu, bunun farkındaydı.
Trende dizleri birbirine sürterken, Tooru nasıl azdığı hakkında mızmızlanırken ve...
Yüzünü elleri arasına aldı ve ovuşturdu. Yaptığı yanlıştı, arkadaşı onun yüzünden zor bir durumdaydı, çıkıp onu rahatsız da etmek istemiyordu çünkü muhtemelen şu an da onun odasında kendine dokunuyor olmalıydı.
Salona geçtiğinde bir koltuğu tekmeledi. Aklına Tooru'nun evinde, banyoda yaptıkları gelip duruyordu. Bunu unuttuğunu sanmıştı, neden şimdi tekrar beynine doluşuyordu?
Daha da eskiye gitti.. ortaokul zamanlarına.
"Sikeyim, aklımdan çıkmıyor"
*5 sene önce*
"Iwa-chan?"
"Hm?"
"Amma odaklanmışsın he, derslere bu kadar dikkatini vermiyorsun he, ha-ha!"
"Sus"
Tooru kıkırdayarak önlerinde açık olan tablete döndü.
"Bizde deneyelim mi?"
Hajime'nin suratındaki ifade donuklaştı, göz bebekleri şaşkınlıkla küçüldü, ne cevap vereceğini bilmiyordu. "N-ne? İkimizde erkeğiz ama"
"Bir şey olmaaz, annemin peruklarından birini takarım ve elbise giyerim!"
Hajime tabletten gözünü tamamıyla ayırıp kararsızca gözlerini sağ sola kaçıştırdı. "E-emin değilim"
"İlerde kız arkadaşın olduğunda ve seni öptüğünde ne yapacaksın? Nasıl öpüşüldüğünü bilmiyorsun ki"
"Sen biliyor musun?"
Tooru sessiz kaldı, böylece Hajime cevabını almış oldu. "Kimdi? Yan sınıftan bahsettiğin o sarışın kız mı?"
Tooru başını utançla yukarı aşağı doğrultuda salladı.
"Bana neden anlatmadın?"
"Zaten umursamıyorsun"
"Doğru" Umursuyordu.
Oda sessizliğe büründü, Tooru elini ensesine attı. "Berbattı"
Hajime istemesede dudaklarının kıvrılmasına engel olamadı, kumrala döndü. Kumral lafına devam etti.
"Bir daha o utancı yaşamak istemiyorum, kusursuz öpüşmek istiyorum ben! Kız adını bile duymadığım bir sürü öpüşme stilinden bahsetti. Hepsini öğrenmem lazım"