70 oyda yeni bölüm
"Ne saçmalıyorsun sen?"
Makki ve Mattsun kollarını birleştirmiş dikiliyordu. Makki esmerin verdiği tepkiye karşı yüzünü buruşturdu ve elindeki paketi cebine soktu. "Sakin ol dostum, para kazanmak için yeni bir yol deniyorum sadece"
"Yakalandığın an okuldan atılacaksın"
"Yakalanmayacağım"
Hajime rahatsızca homurdandı ve arkasını döndü. Hızla ayrılacakken kulağının yakınlarında ani bir fısıltı hissetti.
"Yazık oldu..sana ücretsizdi"
Hajime, Mattsun'nun dedikleriyle ürperdi. Kaşlarını çatıp tekrar onlara döndü. "Böyle bir şeyi alacağımı düşünüyorsanız delirmişsiniz!"
Üçlü birbirlerine boş gözlerle bakıyordu. Makki dolu elini havada tutuyordu. Hajime'nin gözleri anlığına aşağıya kaydı ve hızlı bir hareketle paketi çocuğun elinden aldı. Ardından sinirli adımlarla uzaklaştı. Çocuklar şaşkınca arkasından bakıyorken onlara dönüp bağırdı. "Sadece satmak için! Başka bir şey düşünürseniz sizi öldürürüm!"
Makki'nin kaşları havalanmışken Mattsun sırıtmasına engel olamamıştı. "Onunla ne yapacak merak ediyorum"
"Adamım yıllardır kızları kendine çekemiyor"
Mattsun omuzlarını silkti.
Hajime çocuklardan uzaklaşmıştı. Sınıfa geçip paketi çantasına attı ve nefes nefese sırasına oturdu. Koşuşturmaktan kızarmıştı. Öğle arası bitmek üzereydi. Gözlerini boş sınıfta gezdirirken kapının önünde alt sınıfın kızlarıyla konuşan Tooru'yu gördü. Onunla o günden itibaren bir daha konuşmamışlardı. Aradan tam bir hafta geçmişti ve ikiside birbirini görmezden geliyordu. Hiçbir şey yaşanmamış gibi, arkadaşlıkları bir hiçmiş gibi.
Hajime kaşlarını çattı fakat umursamadı, Tooru her zaman birileriyle sosyalleşiyordu. Hajime masasına yaslandı, dersler bitene kadar uyumayı planlıyordu. Ardından antrenmana gider, eve geçerdi. Gözlerini yumdu ve son zil çalana kadar uyumayı umdu.
***
"Hajime-kun, uyan hadi."
Hajime duyduğu ince sesle gözlerini kırpıştırdı, yüzünü elleri içine alıp gözlerini ovuşturdu. Suratında kollarının izi çıkmıştı ve kızarmıştı. Muhtemelen berbat görünüyordu. Sınıfından bir kız çantasını koluna geçirmiş gergince ona gülümsüyordu. "Tüm dersleri uyuyarak geçirdin, yarın seni çağırabilirler."
Hajime anlarcasına başını salladı, okul çantasını aldı ve sınıftan çıkarken kıza onu uyandırdığı için teşekkür etti.
Antrenmana geçmeden önce okullarının çıkışında bulunan küçük markete girip kendisine iki şişe soğuk su aldı, dalgın ve düşünceli görünüyordu. Marketten çıkıp yere oturdu, etrafta birileri yoktu. Makki'den aldığı toz viagrayı çıkardı, sadece pakettekinin, elindekinin ne olduğunu bilmek bile onu kızartıyordu. Elindeki sulardan birinin paketini çıkardı, böylece antrenmanda yanlışlıkla onu içmezdi. Şişenin kapağını açtı ve viagrayı şişeye döktü.
Hepsini boşaltmıştı, renginde bir farklılık olacak mı ölçmek istiyordu, hafif beyazlayan suyu parmağıyla karıştırdı, dudağını büzdü ve toz halindeki hapın yok oluşunu seyretti. Suyu kokladı, fazla farklı kokmuyordu. Biri ona bu şişeyi verse pek şüphelenmezdi. Çalkalanmış suya benziyordu.
Şişenin kapağını kapattı ve iki şişeyide çantasına attı. Ardından mavi kulaklıklarını takıp salonun yolunu tuttu.
***