''IBU , CEPAT LAAAAAA !!!! SEHUN DAA TGU TUUUU !!!''
Pagi-pagi lagi kau sudah terpekik terlolong mcm perempuan gila . Dihari pertama persekolahan kau dan tahun terakhir kau bersekolah . Rase mcm sedih , tapi happy pon ade . Pelikkkk ! "Nahhh , sarapan laa dlu , nnti sakit perut tu hah'' kata ibu yg sedang kelam kabut menyedok nasi ."Tape laa ibu , daa lambt nie . Kesian Sehun tggu lame2 kat luar .'' kata Kau sambil meminum sedikit air susu . ''Yelaaa , pergi sekolah baik2 . Cepat salam ibu'' kata ibu sambil memberi tgn nyaa utk disalam oleh Kau .''Okayy ibu , byeee" . Lalu kau keluar untuk kesekolah.
''Woi lambt laa kau nie . Terhegeh hegeh mcm perempuan'' Kata Sehun . ''Haishhh memang laa aku perempuan . Heheheh , sorry laa . Ni semua salah kau tahu tak !! Aku tido lmbt sbb kau tahu tak !'' kata kau sambil menunding jari kearah muka Sehun . ''Daa2 jom kita daa lmbt nie'' kata Sehun lalu memegang tgn Kau utk pergi ke sekolah. ''Jappp knape kau nk pengang tgn aku plak nie ?'' kata kau dgn memek muka yg hairan. ''Kau tu bdk2 , aku takut kau sesat nnti . Thu tahu laa perangai kau tu macam mane kan .'' kata Sehun tanpa memandang muka kau.
(P.o.v kau )
"Daa knapa dgn dia nie hari nie ? tetiba nk pengang tgn aku plak . Biase geli nk pegang tngn aku. Dia ingt aku nie mcm bdk2 darjah 1 ke ape ? Ishhh , tape laaa . Bukan slalu pon . Hehehehehhe *gatal*
(Sehun p.o.v)
''Nasib dia tak fikir apa apa. Haishhhh klau tak abis. Tapi bgus jgak alasan aku bgi tadi hehheeh . Aigoo kanape laaa kau comel sngt hari nie . Haishhhhhh !
Kringgggggggggggggggggggggggggggg !!!!!
"Okayy murid2 . Setakat tu saje dlu yee , esok sambung okayy . Ingt Cikgu nak awak semua bgi idea ape awk nk jadi selepas habis skolah . Okayy esok cikgu nak''
''Baiklah cikgu !!!!! '' murid2 menjawab .
''Oh yee sebelum cikgu lupe esok ade pelajar baru yg akan masuk kls kita . So , cikgu nk awk semua lyn dia dgn baik okayy ?''
''Pelajar tu lelaki or perempuan cikgu?'' tanya Sehun
''Pelajar itu adalah perempuan''
''Wahhh ade peluang nie nk usha2'' kata Sehun sambil mengankat keningnya kapada kau.
''Elehhh , muka mcm Kasim Selamat ada hati nk usha ank dara orng . Puihhhhhh !'' kata kau
''Hello , muka aku nie orng cakap mcm Brad Pitt tahu tak . Semua perempuan tepikat dgn KEHANDSOMEMAN aku nie tahu'' kata Sehun dgn bangga .
''Elehh , Puihhhh . Aku nie perempuan tak terpikat lansung dgn kau'' kata Kau lalu menjeling Sehun.
''Ehh japp , kau perempuan ke ? '' kata Sehun bergurau sambil membuat riak muka blur.
'' Kuajaaaaaaqqqqqqq !'' Kata kau marah .
*MASE BALEK SEKOLAH *
''Boleh tak kau jln mcm perempuan ? Aku tgk aku nie daa mcm lelaki". Kata Sehun sambil pandang kau atas bawah . Memang perwatakan Kau mcm lelaki . Bdk sekolah pnggil kau Tomboy . Cara bergurau kau seperti lelaki. Malah kau lebih gemar berkawan dgn budak lelaki. ''Ishhh kau nie , nie style aku berjalan jngn nk kritik aku sngt okayy . Kau tu jalan mcm perempuan . Terkepit2 aku tgk kau jalan . HAHAHAHAHAH '' kata Kau dgn ketawa yg besar . ''Amboiiiii sedap kau mengata aku yee , wehh kau rase bdk baru tu lawa tak ?'' kata Sehun yg ingin tahu .''Bdk baru mane nie ?'' kata Kau ''Bdk baru yg cikgu ckp tadi laa '' kata Sehun . ''OWHH bdk tu , hurmm lawa laa jugak . Knape ?'' ''Japp , kau daa jumpe dia ?'' kata Sehun yg semakin ingin tahu . ''Errrrr , ehh daa sampai . Okayy laa aku masuk dlu yee . Byeeeee ~'' kata Kau kelam kabut sbb kau tak nk rahsia Kau terbongkar . Sehun hanya melihat kau sehingga kau masuk dlm rumah .
(Sehun P.O.V )
''Kita daa berkawan daa bertahun tahun . Aku kenal kau luar dalam . Kau tgh sorok kan sesuatu dari aku . Aku tahu.
-BERSAMBUNG-
*PART 1 mmang bosan . Tggu laa part yg Seterusnyaa :)*
YOU ARE READING
Hati Ini Siapa Yang Tahu
FanfictionKau dan Sehun telah berkawan baik sejak kecil . Parents kau jugak tahu tentang hubungan korang . Kemana saja kau pergi disitu juga juga ada Sehun . Dimana Sehun pergi disitu juga ada Kau . Kau dan Sehun sebaya . Umur korang 17 tahun . Korang sedang...