"Saya suka awk''
Dup dap dup dap jantung kau berkencang . ''Sapa tu ? Tak kan Sehun . Sehun Suka aku ? Omeyyyyyygoshhhhhhh . Otokhe ? Apa aku nak buat . Arghhhhhhh !!! Apa patut aku balas balik ? Saya pun suka awak ? Arghhhhhhhh'' kau bermonolog sendirian . Kau membuat keputusan untuk melihat jejaka itu . Apa yg kau harap ialah jejaka itu Sehun . Apabila kau pusing , tetiba ........
"Yahhhhhhhhh ! DO KYUNGSOO ! Ape kau buat nie ?!''
Yuppp jejaka itu ialah DO KYUNGSOO . Budak lelaki nerd yg suka kau sejak kau form 1 . Kau memberi gelaran Dyo Potter sbb gaya dia memakai kaca mata seperti Harry Potter . Agak comel dipandangan kau tapi apa kan daya hati kau bukan utk dia . Hancur harapan kau . Bermati matian kau ingt jejaka yg berkata "Saya suka awak'' ialah Sehun =,=
''Haishhhhhhhh kau nie , buat suspend jee . Aigooo , tumbuk kang'' kata kau sambil menunjukan penumbuk . Marah kau dibuatnya kerana Kyungsoo mengacau kau.
''Jgn2 , Dyo tak suka tgk Baby Boo garang2 . Nnti tak comel , heheheh'' kata Kyungsoo ketakutan sambil mengelengkan kepala nyaa. Aigoo comel.
''Mwo?! Kau panggil aku Baby Boo . Yahhh hajima , geli tahu tak . Ishhhh ''
''Tape Dyo suka pnggil Baby Boo mcm tu , baru laa nmpak sweet kan'' kata Kyungsoo sambil mencuit pipi kau . Kyungsoo agak berani kali ini.
"Arrghhhhhh , tolong laa . Ishh klau kau pnggil aku Baby Boo lagi . Jaga kau'' jwb kau sambil mengosok2 pipi kau yg dicuit olehh Kyungsoo . Tiba tiba Kyungsoo mendekati kau. Dia mendekatkan hidungnya ke arah kau. Kau panik kerana tiada siapa yg berada di dlm kls ini.
"Yahhhhhh ige mwoya jinjja?!! Yahh Kyungsoo ahh stop it" kata kau sambil menjauhkan diri dari dia. Kau cuba utk melarikan diri tapi gagal kerana kau terperangkap di hujung dinding.
''Baby Boo wangi laa hari nie'' kata kyungsoo lalu mencium bau kau
''Eeeeeeeeee !!! Kau nie tak padan dgn nerd tahu tak . Daa laa pendek gatal pulak tu'' kata kau sambil menjauh kan diri daripda Kyungsoo .
''Alaa tape , gatal2 dgn Baby Boo jee" kata Kyungsoo sambil membuat memek muka smirk yg menakutkan
Sedang kau tgh asyik bergaduh dgn Kyungsoo . Anak mata kau tertumpu kepda sepasang pasangan yg meluru masuk ke kelas sambil bergelak tawa . Pasangan itu mesra sekali. Kelihatan Sehun sungguh gembira dgn Ji Hyo . Sejak akhir2 nie Sehun banyak meluangkan masa dgn Ji hyo berbanding Kau . Kini Sehun tidak lagi seperti Sehun yg Kau kenal sejak kecil . Sedang asyik kau melihat Sehun dan Ji hyo bermesraan . Tetiba kau rase sesuatu di pipi kau
''Muahhhhhhhh'' Kyungsoo mencium pipi kau tanpa pengetahuan kau.
''Yahhhhh !!! Kyungsooo !!!!!!" Kata kau yg amat amat amat terkejut sambil memegang pipi kau .
''Heheheh tu hadiah utk Baby Boo . Baby Boo jngn risau . Dyo akn sentiasa menjaga Baby Boo dari sebarang kesedihan . Okayyy . Byee Baby Boo'' kata Kyungsoo sambil melompat2 kegembiraan keluar dari kelas kau.
(Kau p.o.v)
"WTH?!!!!!! . Berani dia cium aku . Ishhh habis turun hantaran kahwin aku tapiii kenapa dia ckp mcm tu? Kenapa dia ckp nk jaga aku dari sebarang kesedihan? Hishhhh suspend betul laa mamat pendek nie"Hyee y/n'' seseorang menegur . Seperti kau kenal suara tu. Lalu kau mamandang wajah nya. "Ohh dia rupanya " bisik kau dlm hati.
''Urmmm , hye" jwb kau sepatah dgn senyuman hambar.
''Kau kenapa ? Asyik menjauh dari aku jee''
''Huh ?! Siapa yg menjauhkan siapa ?" Kata kau lantas bangun ingin meninggalkan kls itu.
"Yahh kau kenapa hah?!" Tanya Sehun sambil menarik lengan kau .
''Kau boleh tak jngn tanya aku soalan yg bodoh'' kata kau lalu merentap tgn Sehun . Lalu Sehun memanggil nama kau lembut.
"y/n(your name)......."
''Kau daa berubah'' kata Sehun
"Buka mata kau luas luas, siapa yg berubah" kata kau lalu keluar. Kau keluar kerana tidak mahu Sehun melihat air mata kau.
(Sehun p.o.v)
"Y/n (your name )......"
Aku memanggil nya lembut ,tapi dia..... Dia daa tak mcm dlu. Apa salah aku? Apa aku daa buat?
Sehun cuba mengejar kau tapii dihalang oleh Jihyo.
-to be continue -
YOU ARE READING
Hati Ini Siapa Yang Tahu
Fiksi PenggemarKau dan Sehun telah berkawan baik sejak kecil . Parents kau jugak tahu tentang hubungan korang . Kemana saja kau pergi disitu juga juga ada Sehun . Dimana Sehun pergi disitu juga ada Kau . Kau dan Sehun sebaya . Umur korang 17 tahun . Korang sedang...