Prolog

5.5K 236 100
                                    


-Musisz wyjeżdżać?- chłopak spojrzał na twarz blondyna.

-Ojciec nie dał mi wyboru kochanie- pocałował go we włosy- będziemy się spotykać.

-Obiecujesz?

-Obiecuje księżniczko. Hej nie płacz- zimnooki z całej siły powstrzymać łzy, chciał pokazać chłopakowi, że on będzie przy nim zawsze, że może czuć się bezpiecznie.

-Kocham cię, kocham cię.- chłopak mocniej objął kark blondyna.- nie zostawiaj mnie. Nie dam sobie bez ciebie rady.

-Kochanie. Będę pisał codziennie, codziennie przysyłał po róży. Tak jak robiłem w przerwy świąteczne i w wakacje, a kiedy tylko skończę ten pieprzony Dumstrang zabiorę Cię do Malfoy Manor, zamieszkamy tam, weźmiemy ślub i będziemy szczęśliwi, potem postaramy się o dziecko. Będziemy rodziną.- 15-latek zarumienił się.

-Ch-Chcesz mieć ze mną dziecko?

-Najlepiej całą gromadkę. Co ty to? Dwóch, trzech chłopców i dwie, jedną córeczkę.- młodszy zaśmiał się radośnie.

-Ponosi cię wyobraźnię Draco. Najpierw chce skończyć Hogwart.

-To tylko rok różnicy. Na przykład możemy wziąć ślub w ferie na twoim ostatnim roku, a po zakończeniu postarać się o pierwszego szkraba.- 16-latek pocałował niższego w skroń, a następnie w policzek.- Kocham cię.

-Też cię kocham Draco.

************************

Hejka, pisze te notkę w dzień, w którym wymyśliłam tę książkę, więc zapewne zobaczycie ją kilka tygodni później, bo chce na razie ją zakończyć.

!Ostrzegam! książka będzie dosyć krótka, za to same rozdziały zdecydowanie bardzo długie.

Może dałby ktoś gwiazdkę i komentarz wsparcia?

Zapraszam do podzielenia się pomysłami co do książki!

Taca na przemyślenia -----> ____________

<3 <3

Tutaj znowu ja, siemka, o to prolog ✨✨

Wasza kala_malfoy ❤️✨

Wygrałeś... ~Drarry~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz