Her şeyi akışına birakcam.Devami nasıl olucak nasıl gidicek bilmiyorum.Allah sonumuzu hayır etsin diyem ve hikayeye gecem.
Cuş oha filan yani.Bu karşımdakiler emin ve ege mi yoksa ben yanlismi görüyorum.Lannnn onlar...burda...bizim evde...
Inanamiyorum!!!Kapıya ağzım açık şekilde bakarken kolumda bi acı hissettim annem beni cimciklemisti.Herhalde fazla beklemiştim.
3 saattir öküzün trene baktığı gibi bakıyosun.
Kapıdaki adam bizi içeri almiycakmisin kızım diyince kendime geldim fazla sasirmistim.Normal tabi anonim olarak yazdığım çocuk karşımda.
Tekrar bi acı hissedince kendime gelip
"kusura bakmayın buyrun içeri geçin dedim"
Emin ve egede bana sırıtarak bakıyordu.Onlar içeri geçince bende kapıyı kapattım.Selvide benim gibi şaşırmıştı.Tabi kolay değil hoşlandığı çocuğu karşısında görmek.Ona tokat atınca inledi."Ne yapıyorsun be"
Diyince gülüp
"çok fazla derine dalmışsın boğulma diye tokat attım"
Dedim.
"Hahaha çok komiksin""Eyvallah öyleyimdir"
Selviyle şakayı bi kenara bırakıp ciddi halime burundum.Lan saKa maka onlar burdaydı bu ne anasını satayım lan.
Annem içeriden seslenince selviyle içeri gittik.Misafirlere hoş geldin diyip anneme yardıma mutfağa gittik.Sofrayi hazırlayıp masaya(sandalyeye) oturduk.
Benim karşıma emin yanıma selvi selvinin karşısına ege oturmuştu.Tamda karşı karşıyaydık ama varya fotigrafdakinden daha yakışıklılardı.Fazka incelemiş olucamki ayağıma bi tekme aldım.
Selvi ayağıma yandan vurmuştu.Ben inleyince masadki bakışlar bana döndü.Ben "ayağımi masaya çarptım" diyip selviye ters ters baktım.Annemler bana kinayici bakışlar atarken diğerleri gülümseyip onu ne döndü.
Yemekler de çok güzel gozukuyodu.Annemde ancak böyle günlerde böyle yemek yapar zati.
Herkes başlayınca bende direk daldım yemeklere.Tamam misafir olabilir ama ne yapam bende böyleyim.
Galiba biraz fazla hızlı dalmışım.Cunku kıkırdama sesleri geliyodu başımı kaldırdığımda annemler bana biz bunu yaparken neyi eksik yaptık dercesine bakiyolardı.Digerleri ise gulumsuyodu.Ben utanınca kızarmaya başladım.
Daha fazla bakmadan önüme döndüm ve bu sefer daha nazik yedim.Yemekten sonra sofrayı topladık büyükler salona geçti.Buz gençler olarak yukarı çıktık.Kalbim heyecandan fırlayacak gibiydi.
Selvide çok heyecanlıydı.Benim odama çıkınca yüzlerinde bi şaşırma gibi bisey oldu.Cunku odamın her yeri siyah ve mavi kaplıydı.Tek renk katan renk sarıydı oda fenerbahçe posteri asılı olan duvarım.
Onlar pencere önündeki mavi puflara kendini attılar.Allahtan yüksek değildi.Tmm ciddiyim...
Onlar neyapalim diyince.Bilmem anlamında omuz silktim.Selvi birden "DC oynayalım" diye ortya bi fikir atti.Bu oyumu gerçekten çok seviyorum.Ben hemen baş sallayınca digerleride onayladı.Hadi bismillah...
Ortaya bi pet şişe koyduk.Sise önce egeyle selvi arasinda durdu.Ege soruyodu. "Dc
Selvi"D"
Ege biraz düşündükten sonra "sevgilin varmı"diye sorduBen ağzımı tutamayıp "ne kadar ilginç bi soru bundan daha değişik bi soru olamazdı dedim"
Ege göz devirdi eminse gülüyordu.Selvi "yok"dedi.bu sefer selvi çevirdi.Benle selvi arasinda durmuştu.Selvi "DC" dedi
Ben hep c derdim diğerleri sıkıcı gelirdi.
"C"Selvi sinsice sırıtmaya başladı.Asagi in ve babana bi
Meshur soğuk şakalarından yal diyince.ben " misafirlerin önündemi" diye sordum.O başını sallayınca.Ben ona hayatta olmaz dedim.Oda "c demeseydin" dedi.Allah yardımcım olsun....