Lan inşallah saçma gitmiyodur.Gercek hayattan esinlendim ama benimkinin daha sonu belli değil.Bakalim görücez.
Pes etme Acelya.Tamam bu mesajlaşma istediğin gibi gitmedi.Eglenceli olmadı ama bu sefer öyle olmayacak.Cok eğleneceksin.Simdi nemi yapıyorum kendi kendimi motivasyon ediyorum.Ne yapam abi selviye anlattığımda o bile bu iş olmaz eğlenemezsin dedi ama ben onun inadına eğlencem gogorceo.Simdi tekrar no aramam gerekiyo.
Uzun bi uğraştan sonra nihayet bi tane no buldum.Icime doguyo bunda güzel şeyler olcek.Neyse Acelya iş başında...Acelya:
Attigim fotoğrafa gülerek baktım.Gerçekten muhteşemdi.Yazdigim nonun tepkisini çok merak ediyodum.Insallah buda diğeri gibi get bakmaz diyip aşağı indim.Annemler tv izliyodu.Mal kardeşim ise pubg oynuyordu.Bende doritos zulamdan yeşil olanını alıp tv karşısına geçtim.Annemler Esra Erol izliyodu.Ahhh gine bi kadın bi adama kaçmıştı.Bu ne anasını satayım dünyanın çivisi çıkmış çivisi.Benim gibi gençler zor bulunur artık;)
Ben bunları düşünürken kardeşimde oyunun gemisine geçmişine küfür ediyodu.Annemlerde aynı şekilde tvdeki kişilere.Daha fazla bu ortama katlanamayacaktım.Ordan ayrılacağım sırada annem gine salonu kokuttugum için söylenmeye başladı.Ben onu dinlemeden yukarı çıktım.Biraz kitap okuyabilirdim.
Aslin da pek kitap okumayi seven biri değilim.Hatta nefret ederim.Ama arada macera korku tarzında güzel kitaplar bulursam okurum.
Şimdide sharlek holmes okuyacam.Gercekten mükemmel bi kitap çok seviyorum.Ben kitap okurken zamanın nasıl geçtiğini anlamamışım.Gozlerim yorulunca okumayı bıraktım.ohaaaaa lan nerdeyse kitapi bitirmek izlereymişim.Vay anasını sayın seyirciler vay.
Telefonumda bildirim varmı diye baktığımda yazdığım no dan mesaj geldiğini gördüm saatte gecenin 12 siydi.Daha fazla oyalanmadan yazdigi mesaja baktım.
053***:sende kimsin
Ahh cidden mi herkes böylemi giriş yapmak zorunda....
Acelya:Lan herkes böyle giriş yapiyo anasını satayım neyse soruma cevap verem ben bi dost
053***:cidden mi
Acelya:tamam sadece sakaydı
053***:peki neden yazdın ve o saçma foto nedendi
Acelya:Aslin da önemli bisey değil sadece sıkıldım ve aklıma böyle bisey geldi
053***:coğrafya gurubundaki bi noya saçma foto atmamı
Acelya:evet ama cok eglenceli tavsiye ederim
053***:Yok ben almiyim
Acelya:can sikintisindan insan ger seyi yapabilir
053***:bu cok sacma
Acelya:sunu bilmelisinki sacmalamak benim isim.ustume tanimam
053***:onu anladik yani cok sıkılıyosan mobil oyun falan oyna
Acelya:1.si tel benim telim değil 2.si oyunda bi yere kadar.
053***:anladım
053***:peki adın ne
Acelya:Acelya
053***:bide olaylara iyi yönünden bakalım bu sayede tanışmış olduk
Acelya:Aslin da pekte tanismis sayılmayız çünkü ben senin ismini hala bilmiyorum
053***:emir demir
053***:sanada bu kadar saçma şeyler yapmamani tavsiye ederim.
Acelya:az önce dediğim gibi saçmalamak benim isim
Acelya:Neyse iyi geceler
053***:sanada