BUGUNDEMI

70 39 22
                                    

Lan başlık bulamadım.ne yapcağımi şaşırdım ve böyle bisey ortaya çıktı.Neyse hadi siz beni takmayın aşağı treninine binin...

Sabah uyandığımda saat 11 e geliyodu.Lan ben bu kadar uyurmuydum.Sabah 8 de ayakta olan kızdım.Hadi ben yattım ne annem nede kardeşim beni uyandirmamisti.

Bu bi ilk.Yoksa dünyanın sonu mu geliyodu.Kiyametmi kopacak.Ama ben daha hayatımın  baharındayım.Ben daha Arnavla tanışacaktım.

Tamm sabah sabah saçmalama kotamı doldurdum.Siz şimdi kesin şimdi böyle düşünüyorsunuz.sac malanmazki taranır...

Tamam Acelya ciddi ol sen akıllı ve zeki bi kızsın.

Daha fazla oyalanmadan banyoya gittim.Banyoda ne yapılıyorsa yapıp çıktım.

Aşağı indiğimde annemler kahvaltı yapıyordu.Ben masaya bi göz gezdirdim.Normal klasik şeyler vardı.Ahhg benim annem yada babam aşçı olacaktı....Hayaller dubai gerçekler sanayi gibisinden...

Herkese günaydın dedikten sonra kahvaltiya balıklama atlayış yaptım.Annem "Acelya" diyince ona dondum.Agzim dolu olduğu için efendim "ofondom" gibi bisey çıkmıştı.Annemler bana kinayici bakışlar attı.Ben umursadimmu tabikude hayir....

Annem "bugün biz eminlere gidicez siz orda sıkılırsınız diye dışarı çıkın diyorum bizde büyükler olarak sohbet ederiz sen selviyide çağır eminde egeyi çağırır" dedi.

Birden deli gibi öksürmeye başladım.Annem suyu uzatınca alıp içtim.Ne yani bugundemi eminlerleydik.Ohhaaaa kalpten gitmesem iyidir.

Tam hazirkanicakken aklıma emine aminimden yazdığım geldi.Bide o vardı ben emine anonimden yazıyodum onu tamamen unutmuşum.

Vakit kaybetmeden yazmaya karar verdim.Onunla dalga geçmek için yazdığımı düşünmesini istemiyorum.

Acelya:selamın hello

Açelya:beni özlerinki

Emin:Ya ne demezsin hasretinden dağlara düştüm

Açelya:biliyodum seninde bana karşı biseyler hissettiğini biliyodum

Emin:boş yapma🙄

Açelya:benim dünyaya gelme amacım o

Emin:belli oluyor zaten

Emin:Hadi ben kaçar

Açelya:nereye lan daha karpuz kesicektik

Emin:karpuzu sonraya sakla ben arkadaşlarla buluşcam

Açelya:Tamm grz

Emin:grz

Konuşmayı fazla uzatmamıştım.Vwe buluşacağım dediği arkadaşlarda biz oluyoduk.

O yüzden hemen hazırlanmam lazım tabi selvi gelince.Selviyide buraya çağırmıştım.Birlikte hazirlanalim dedim.Sonucta onunda sevdicegi geliyo.

Kapi calinca asagi inip baktim.Selvi gelmisti.Ona sarilip yukariya ciktik.Benim dolabimda pantolon esofman  ve tisortten baska bisey yoktuki.Ben ne giycem.

Aslin da bunları giysem daha iyi olcak.Onun için süslenmek istemiyorum.Veni kendim olarak tanısin.

Üstüme üstünde kuru kafa resmi olan siyah bi tişört siyah kot pantolon giydim.Siyah bi kemer ve siyah bi şapka...ohh mis gibi olduda bitti maşallah.

Varlığını unuttuğum selviye baktığımda.Onunda benim gibi siyahlar içinde olduğunu  gördüm.Ama çok  heyecanliydi.Ben de ne kadar belli etmezsem heyecanlıydım.

Telefonum çalınca baktığımda emin arıyordu.Tanistigimizda numaralarımızı almıştık.Anonim olarak yazdığım hat farklı olduğu için bi sıkıntı çekmemiştim.

Telefonu cevaplayınca aşağıda beklediklerini söylediler.Ben siyah sporlarımı ayağıma geçirdikten sonra selvide pesimden geldi.

Ikimiz aşağıya indiğimizde ege ve emin bizi bekliyodu.Bastan aşağı süzdüler tabi bizde onları.Onlarda siyah giyinmişti.4 siyahlı ovvvv çok cool.

Eminin ehliyeti vardı bizden bi has büyükmüş.Arabada babasının ama bu günlük ödünç almış.Ama arabada araba yani...

Arabaya bindik.Acaba nereye gidicez."nereye gidicez?" Diye sordum.

Emin aynadan bana bakıp "önce yemek yiyelim sonra bakarız" diyince baş salladım.

Yemek yemek için bi yere gelmiştik.Tatli bi yerdi.Garson siparişleri isteyince hepsi verdi.Sira bana gelince " 7 tane lahmacun 2 siyah kola"dedim.Garson önce bi şaşırsada baş sallayıp gitti.

Ege ve eminde aynı durumdaydı.Selvi alıştığı için  şaşırmamıştı.Emin bana "hepsini bitirebilecekmisin diye sordu" egede ona katilircasina baş salladı.

Ben umursamazca evet dedim.onlar hala şOktaydı.Bense bimde.Tam vurmayın....

Yemek yedikten sonra lunaparka gitmeye karar verdik.Icimden bi ses çok eglenecegimizi söylüyor.Insallah öyle geçer içimdeki ses haklı çıkar....

Ya Benim Olucaksın Ya Kara Toprağın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin