Off lan artık hikayeyi yazasım kalmadı amk.Cok sıkıldım ne yapam bende böyleyim anasını satayım çabuk sıkılıyorum bağlı kalamıyorum aman neyse aşağı gidin ben bis yapıyorum....
Ahh Acelya ahhh sen bu hallere düşecek kızmıydın.
Bi anonimligim eksikti oda olacaktı.Aman sevmek bunu gerektirir.Yeni aldığım hattı telefonuma taktım.Acaba neyle yazmaya başlasam.Sacma giriş yaparsam gine engel yerdim.
Ama ben ne yapam aklıma saçma sapan şeyler geliyo.Mesela şu tekerleme geliyo bana ait tapusu"selam çocuk ne var ne yok mesaj atan çok cevap verilen yok"
Bunu yazsam ne olcak ya ama direk engel yerim.Eb iyidi merhaba demek.Lan kaç saattir düşünüyorum sonuç ne merhaba.
Harbi malim ha...
Neyse bi yerden başlamak lazım.Girdik bi alamate gidiyiz kıyamete.Ya allah bismillah.Tam yazacağım sırada içeriye mal kardeşim daldı hemde balıklama kendimi tutamayıp.
"Hay ben senin ananın..."dedim
Sepet(servet)malı durumu hemen anırmaya başladı."Anne ablam sana küfür etti"dedi.Annem terlik attu demek isterdim ama benim annemde terlik değil sopa konuşur.Acilen saklanmam gerek.
Yoksa sevdiğime kavuşamadan göçüp gitcem.Bu genç yaşımda hayatımın baharında olucem.
Eğer ölürsem mezarıma ölürsem kabrime gelme istemem yazdirin buda vasiyetimdir.Tamm azcik abartmış olabilirim.
Ama bunu Sepetin yanina bırakmam.Mal ya geri zekalı.O sırada telefonum titredi.Cok üşümüş de.Ihim tamam ciddiyim.
Selvi boylu al yazmali:Kanka bu ege çok aklıma takıldiya
Ahh ben size Ege den bahsetmeyi unuttum.Ben ve selvi akşamları sıkıldığımız için gurup kuruyoduk.Ama her akşam 3 e kadar konusiyoz sabah ta siliyoz.Neyse bu gurup da çoğunlukla ben selvi ve ege olurdu.Bu selvide etkilenmiş ama maşallahı var çocuk yakışıklı ama benim başım bağlı.O yüzden vurulmadim.
Neyse Selvi ne kadar inkar etsede etkilenmiyorum desede ister istemez belki ediyo ondan bahsediyo.Ama bende Acelyaysam bunların arasını yaparım.
Acelya:kızım seviyon kabul et işte mall
Selvi boylu al yazmali:hayır saçmalama
Acelya:saç malanmazki taranır
Selvi boylu al yazmali:sakin yapma o espiriyi
Acelya:çok geç
Acelya:Neyse kanka ben emine en son yazcaktım bi zaman kalmadı şimdi yazam sonra konuşuruz grz
Selvi boylu al yazmali:tamm grz haber ver
Bu ne anasını satayım bi türlü yazamadım.Neyse daha fazla vakit kaybetmeden yazam.
Acelya:selamın aleykum
Bunu yazdım ama daha görmemişti bende aşağı inip biraz tv izledim yemek yedim biraz vakit geçerse iyi olur diye.Yukari çıktığımda 2 mesaj vardı. Baktığında emindendi.Oha çok heyecanlandım.Sakin ol Acelya.Hemn wattsaba girdim.
Emin:aleykum selam
Emin:da sen kimsin