Lannn başlığı nr koyacağımı bilemedim.Ne zor işmiş bu anasını satayım bu arada baştaki yazdığım heves artık yok.Çünkü o çocuğa olan hissim hevesten itaberenmiş.Konuşmadıkça bu heveste yok oldu.Artik hikayenin sonunu getircez bi şekil.Sirf 18 li yaşlarında tekrar okuyup kendimle alay edebilmek için....
Bu kadarmi yani çok klasik degilmi anasını satayım.
Acelya:Lan emin saba Önceden de yazmıştım gine böyle karşılık vermiştin ama olsun selamıma karşılık vermen bile büyük bisey.
Emin:selamını almayacak değilim
Açelya:peki ayyy çok heyecanliyim
Emin:neden
Açelya:ne neden heyecanliyim her gün bi erkeğe yazmiyoz.
Emin:hadi ya yemin et.d
Açelya:yemin
Emin:cidden bana neden yazdığını hala anlamadım ve kim olduğunu da???
Açelya:tebrik ederim emin artık bi anonimin var.
Emin:Ne Anonimi
Açelya:oğlum bak sakin engelleme geçen engellemiştin bu sefer engellersen net direk dalarım
Emin:çok sıkarsan engellerim
Açelya:sende gevşetirsin sıkıntı yok yani hallederiz;)
Emin:iddialıyız
Açelya:her zaman
Artık eminin bisey yazmadığını görünce ilk günden onu fazla sıkmamak için bende bisey demedim.Ve aşağı annemlerin yanina indim.
Lann çok mutluyum.Sonunda bi umut belirdi inanıyorum.Bu bizim ILK ADIM ımız.
Annemler aşağıda Esra Erol izliyodu her zamanki gibi.Yav tamam güzel i program bende seviyorum ama evdeki güveni azaltiyo.Babamda artık her şeyimizi kısıtlamaya başladı.Telefonlar zararliymis her şey olabilirmiş.Pehhh bizene milletten biz kendimizi biliyozya.
Lannn kuşi bitti.Artik ben hayatta tv izlemem kaliteli bisey kalmadı ki izleyek.Bilmem "sen çal kapımı "bilmem ne hayatımda bu kadar saçma diziler görmedim.
Ben bunları düşünürken birden önümde bir kedi belirince çığlık attım.Hemen koltuğa çıkıp bağırmaya başladım.Ben kedilerden çok korkardım.Iki kere penceledikleri için sağ olsunlar.
Kardeşim kahkaha atınca ben ona ters ters baktım.Bu onun işiydi.Gecen ona yaptığım şaka için kedi getirmişti tabi biliyo korktuğumu şerefsiz mal.
Annem kediyi çıkarınca ben dayanamayıp Servetin üstüne atladım.
"Servet oğlum görünü kolla bu sefer sana öyle bisey yapcamki o zaman görücez."diyip odama çıktım.Ahhh ben ona bunu odetmezmiydim.Bosuna eba şifremizi jet acelya koymadık.
Telefonumdan 1 mesaj vardı.Baktigimda emindendi.Ohaaa onu atmıştı.Hemen mesaja girdim.
Emin:seni engellemem için geçerli bi sebep söyle
Acelya:seni seviyorum