Selam💃
Uzun bir bölüm yazdım. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum, iyi okumalar.
(Eğik yazı ile olanlar iç ses.)
Klaus'un beni gölde dikizlemesinin ardından iki gün geçmişti. Evet beni izlediğini biliyorum salak değilim. Kurt falan bişiler geveledi ama tabiki inanmadım. Acaba etkilenmişmidir?
Saçmalama Isabel o senin kuzenin.
Teknik olarak aranızda kan bağı yok.
Olabilir ama sonuçta onunla kardeş gibi büyüdük.
Sen her kardeş gibi büyüdüğünle sevişmek mi istiyorsun?
Ne alaka amk
Ben senim aptal. Beni kandıramazsın.
Daha 16 yaşımdayım
Bir hafta sonra 17 olacaksın.
Olm Sen bi gitsene.
İyi be
Iç sesim ile verdiğim savaştan sonra, Rebekah'ın çadırına doğru gittim. Asla Klaus'u görmek için değil ben bi Rebekah'a bakıp çıkıcam.
BİR HAFTA SONRA:
_______________Mikael'in çadırında Henry ile oyun oynuyordum. Henry, Esther ile babamın çocukları. Hepimizin üvey kardesi oluyor. Evet değişik bir soy bağımız var.
"Isabel biliyormusun ben büyüyünce seninle evleneceğim."
Buna hepimiz güldük.
Kol yine Kol'luğunu yaparak
"Onun kuzenlere karşı bir zaafı var Henry olası bir durum yani."
Ona elimdeki topu attıktan sonra gülmeye başladı.
Ben sinir küpüne dönmüşken
Kol ve Finn kahkaha atıyor, Rebekah onu cimciklememden korktuğu için usulca gülüyor, Elijah ise asilliğini bozmadan gülümsüyordu.
"Bu kadar komik olan ne?"
Kimseden cevap gelmeyince oflayarak yerimden kalktım ve çadırdan çıkmak için kapıya yöneldim. O zaman sert birşeye tosladım ve kafamı kaldırınca sırıtan Klaus'u gördüm.
"Nereye gittigine dikkat et Andrea"
"Bana Andrea diyip durma."
Andrea benim ikinci ismim ama kullanmayı sevmiyorum. Babam koymuş ve babamla konuşmuyorduk.
"Senin ismin bu Aşkım"
WTFF! O bana aşkım mı dedi? nE? Kanımın vücudumdan çekildiğini hissediyorum. Ağğ kimim ben? Neredeyim?
Rebekah'nın kahkası ile hayata döndüm.
"Dünyadan Isabel'e iyimisin?"
"I-iyiyim."
Kaşlarımı çatarak Klaus'a döndüm.
"Bana bir daha aşkım deme."
"Tamam aşkım."
Oflayarak dışarı çıktım ve eve gittim. Annem mindere oturmuş örgü örüyordu.
Ona gülümsedim ve odama geçtim.Ne oluyor kızım sana? Kendine gel bi sen. Iki güzel sözle hemen yumuşuyosun. Düşüncelerimle birlikte yatağa uzandım ve gözlerimi kapattım.
O GÜNÜN AKŞAMI:
Annemin seslenişi ile uyandım.
"Isabel tatlım hadi kalk."