Melis
1HAFTA SONRA
aneeeeeeeeeeeeee hadi kalk kahvalti istiyomm bennnnnnn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
annem:tmm kizim cirlama!!!!!!!!
ben:anne minibus parasi
annem:sabah sabah cok sey istedin yaa hadi al
ben:birtanesin ben ciktim
annem:hani kahvalti istoydun sen. valla terlik geliyo kafana
ben:seni cok seviyorum annecim dedim ve disari ciktim ohh terlikten de yirttim. sevinc dansi yapmamamk icin kendimi zor tutuyorum.
________________________________________________________________________________________
ben.off aylin anlat artik yaa sen hicbisi anlatmiyosun bana yaa sen benim piskologumsun ve dediklerimi yapmak zorundasin
aylin:melis yaaa bak ben sizin piskologunuzum siz bana anlatacaksiniz olanlari hem ben baskalarini dinleyerek rahatliyorum siz nasil bana anlatainca rahatliyosunuz bende icime atinca rahatliyorum.anlatirsam da canim aciyo
ben:peki ama canin ne zaman anlatmak isterse ben seni dinlemek icin burdayim.
dedim ve hoca iceri girdi.off ben bu hocaya gicik oluyorum tamam zekiyim ovmenize gerek yokta ben gicik oluyorum bu
hocaya o yuzden kafayi koydum ve uyumaya karar vermistim ki yanmdaki ozan bi anda gulme kirizine girdi.
ama bu girerse ben de (fesatlasmak serbesttir) gulme kirizine girerim.gulmeye basladim ve butun ders boyunca basladik. tabikide hocaya caktirmadan. hoca anlamsin diyede icimizden gulmeye calistik. o yuzden de karnimiza agrilar girdi yuzumuz kipkirmizi oldu.ve sonunda zil caldi biz zilin calmasiyla anirmaya basladik...
________________________________________________________________________________________________
okull hele sukur bitmisti.bende anneme gec gelecegimi yazip sahile gittim ve biraz rahatlamak icin mesut amcayla oturdugumuz banka oturdum.ama o yoktu saate baktim sonra hatirladim karisinýl gormeye gitmisti.bende bankta tek basima oturdum ve direk dusunmeye basladim ve dusunmeye baslayinca aklima yaman geldi.bu gun okulda hic gormemistim...
biraz uzakta onu gordum o dalerdeki bankta oturuyodu.onu gorunce hala uzerinden gunler gecmesine ragmen gozlerim yine doldu.yaman beni fark edince yanima dogru yurumeye basladi.ben cantami alip kosarak oradan uzaklasmaya calistim ama sadece calistim. cunku benim 10 adimi onun bir adimina bedeldi. bi anda bilegimi tuttu ve kendine cekti benim bi anda icimde kelebekler ucustu.suan canim tek bisi istiyodu oda ona sarilmakti.oda sanki zihnimi okumus gibi bana sarildi.bes dakka boyunca oyle kaldik.bi anda beynim aklima onun CAGLAYLA OPUSMUS OLDUGU geldi.hemen ondan kurtuldum ve "uzak dur benden" diye bagirdim ve aglamaya basladim.
yaman:neden??
ben: sende nefret ediyorum .sebebi bu anla artik bunu senden nefret ediyorum.
YAMAN
__________________________________________________________________________________________________
eve geldigimde sozleri aklimdan hala cikmamaisti.bana senden nefret ediyorum, senden. demisti bana ya bu tatliliga senden nefret ediyorum denirmi yaaa ben onu bukadar cok severken o bana senden nefret edýyorum dedi bana SENDEN NEFRET EDIYORUM dedi.bana senden nefret ediyorum dedi yaa iste tam o sirada butun dunya basima coktu. lanet olsun ona sirlil siklam asigim.
MELIS
eve geldigimde annemin evde olmadigini fark ettim. zaten babamla annem ayriydi ayrildiktan 2 ay sonra da intihar etmisti kardesim de yoktu anliyacaginiz eve bana kaldi.bende bunu sansa donusturup icimdeki siniri ve uzuntuyu atmak icin bagirmaya basladim "senden nefret ediyorum yaman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DUYDUN MU SENDEN NEF-RET-ED-I-YO-RUM.ANLADINMI NEFRET EDIYORUM DIYE bagrindim sonra kendimi yere atip aglamaya devam ettim.kisik seslede senden nefret etmiyorum cunku senden nefret edemiyorum dedim.sanki duymasini istemiyormsum gibi.
______________________________________________________________________________________________
aglamayi brakali yarim saat olmustu. simdi ise odamin balkonuna cikmis gokyuzunu kesiyordum.
suan sunu fark ettim uzun zamandir hep birilerini kesiyorum.keske yaman olsa da onu kessem ...
bi dakka ben nediyorum yaa off lanet gitsin ona asigim .ona sirýil siklam ASIGIM...