Off gecmis ★

95 5 5
                                    



3 YIL ONCE

-MELIS-

Cagla demistibana ama ben mal insan inanmamistim.simdi napicam ben yaa .benim kardesim beni sevemez inpasibil (ingilizceme for)YAMAN SOLMAN okulun serserisi gibi gozuken ama aslinda cok saf cok kirilgan olan cocuk beni sevemez.yaa guzel bile degilim niye beni seviyo ki.ben napicamm simdi yaa uzak mi dursam yoksa hicbisi olmamis gibi mi davransam.yok yok en iyisi uzak durmak sonucta ben onu sevmiyorum ki.

1YIL SONRA (3 yil once den bir yil sonraki zaman)

su yildiz hmm okula yeni geldi super bi kiza benziyo onuda aramiza alalim beraber takiliriz...

1SAAT SONRA

bu kizi sevdim oww bayildim haata asik oldum.biz bu kizla ikizi galba

--------------------------

ben: su yaman dan yinee bir mesaj hemde cok agir sozler yazmis yinee

su:melis sakýn ol bebitom hem sen yamani sevmiyosun ki niye bu kadar kafana takiyosun koy gote gitsin

ben: beynimin sol kosesi su cm canim benim istiysan karsinda ki insandan nefret et o kadar agir ki mesajlar sanki bilmiyosun

su:sende haklisin bebitom neyse melis skype kapamam lazim anam cagriyiii

ben:peki.

-SIMDIKI ZAMAN-

off gecmis niye aklima geliyo tam uc sene oldu.Bu cocuk niye beni sevmeyi birakmýyo .lise 3 olduk yaa koskoca uc yil da baska insan cikmaz mi karsisina yaa ?

ben kendi dusuncelerime bogusurken bi tokat yedim yanagimaa tabikide ceren den "al iste melis dalarsan boyle olur."

ben: ne vuruyon kizzz

ceren: daldin yine neyse kave istiyomusun?

ben: saolun varolun ama istemiyorum.

ceren:peki.ben bize alip geliyorum.

ve ben denize dalar gibi dusuncelerime daldim aman dikkat edeyim de bogulmayayim. :)))

(espirilerim super bende biliyorum sadece su cum anliyo :((.)

GECMISE DEVAM

off off yaman niye bu kadar agir ve sert konusuyo.suyun dedigi gibi ben niye bu kadaar takiyorum ki cokta tin.

sonucta ben hakkan dan hoslaniyorum (edit: yalan valla yalan melis yalan soyluyo inanmayin ona sakin haa !!!!!!!!)

hem zaten hakan cok yakisikli sol tarafta ki melek :hakan en yakisiklisi salla yaman'i

sag taraftaki melek:dinleme sen onu melis yaman daha yakisikli ve SENi SEVIYOO!!!

SIMDIKI ZAMAN

ceren: kizlar daldi bu ben sunu bi kendine getireyim.

ceren'im kendine getireyim sozunden sonra tokat atacagini anladim ve hemen dusunceler aleminden siyrilip dunyaya geri dondum.yupphii tokatta kurtuldum

----------------------------

eve geldim ve direk esyalari yere firlattim odama kosup yatagima atladim. ve tavanla kesismeye basladim.nedense bu aralar eski dusuncelerimden hic cikamadigimi fark ettým.ve yine eskilere daldimm
ben:caga kankistocum kabul et yaman dan hoslaniyosun
cagla:offf melis yok oyle bisi sallama
dedi sanki ben anlamadim.tanimiyomuyum malimi kesin yaman dan hoslaniyor.(egik yazilar grcmis zaman) bide gidip yaman a yavsiyo suna bak agiz burun dalcam ben bu kiza yaa bi dakka bi dakka noluyo bana yaa.

ben: hoslaniyosun hoslaniyosun yaman dan hoslaniyosun aranizi yapiyim mi? :)))
cagla:aynn melis aynn neyse senle ugrasamiycam ben gidiyorum
Ben:nereye daha karpuz kesecedik
cagla:bu mevsimde ne karpuzu yaa ayrica yamn in yannina gidiyorrum.
ben:hee tmm git git sen.
neden bilmiyorum ama sesim cok imali ve hayal kirikligiyla cikmisti.
neyse gitti zaten off ben buna gicik olmaya basladim yaa yaman'in yanina gidiyomuşta yaman da senibekliyodu zaten hem o beni seviyo yani insallah...bide caglayla cikiyolarmis allah korusun.off ben basladim yine sacmamalamya.hyr melis sacmamalanmaz sac taranýr bunu hep unutuyosun dedi iç ses.

------------------------------

-okul-

su yanima soluk soluga geldi.ne oldugunu anlamadim

ben:su iyimisin nooldu

su:me-me-lis ya-yaman ve ca-ca-gla yi opusurken gordum dedi

isimleri soylerken sesi titrek cikmisti ama opustuklerini soylerken net cikmisti cunku net soylemezse hic soyliyemeyecegini biliyodu.su nun soylediklerinden sonra basimdan assagi kaynar sular dokuldu bunla beraber gozlerim ve bulutlar aglamaya baslamisti.kosarak cantami aldim ve disariya ciktim salak kafam evden cikarken mont almayi unutmustum.ama olsun yagmuru cok seviyodum.hatta sadece sevmiyodum yagmura asiktim neden mi? : beni rahatlatýyo ve siril siklam ederek kendime getiriyodu.sonra kucalaklayip furtinasiyla beraber savuruyodu.aglaya aglaya okuldan ciktim hatta kactim. ve geride su nun saskin bakislarini biraktim.hizi mi alamayip sahile kadar kostum gerci okulumuz sahildeydi. (kabatas lisesi) en sevdigim banka oturdm. evt dogru okudunuz sevdigim bi bank var. o banka sadece ben ve su askindan delii olan adam oturuyor.cunku herkes o adamdan korkuyo.ama ben korkmuyorum aksine onu a tapiyorum.banka gittigimde.yagmur durmustu.onu orda goremedim. yagmuru oda cok severdi neden burda olmadigini anlamasamda ustunde durmadim.banka oturdum ve aglamaya devam ettim.

MucizeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin