off ya lanet gelsın ya da lanet gıtsın sonucta bız mallasmadık daha yanı lanet ı nıye ustumuze cekelım kı lanetı ustumuzden atalımo yuzden lanet gıtsın.ahh ben yıne ne sacmalıyorum.zaten bu zeka anca derslere calıssın baska boka yaramasın offff bu yaman malmı yok sorumu gerı alıyorum.bu tam bır mal yıne dınlemedı.yok bundan sonra olsemde caglanın bısı yapacagını yapsa bıle umrumda olmıyacak.ama bunu ılk once yaman a kanıtlamam lazım.bu banahep ınanırdı ne olursa olsun nekadar mantıksız olursa olsun ınanırdı.ınanmadıgına gore benden bısı saklıyo .ya cagla onu baska bısıyle tehtıt ettı ya da o bana yarım yamalak anlattı.anlasılan bız bunla hıc kavusamıycaz.hepsı asık veyselın sucu.taamam asık veysel ı cok severım butun sozlerını ve turkulerını ama bı sozunde " seversın kavusamazsın ask olur" demıs asık veysel ben bu sozden nefret edıyorum vr basıma gelıyo galba .keske demeseymıs .hanı essegın ıstemedıgı ot burnunun dıbınde bıtermıs.off off tek care caglayla konusup ya da dovup gerceklerı ogenmek (cok ayıp ben hıc dovmek yazarmıyım oraya sız yanlıs okumussunuz).
***************************************************
yaman
off off ya ben bu yılısıktan nefret edıyorum ama melıs ıcın deger. gercı melek yuzlume gerceklerı soylemedım cunku ona soylersem cagla nın anasını beller valla o yuzden napıyoruz azımızı kapıyoruz dımı ıc ses
cevap??? lan slk ıc ses cevap ver
ıc ses: yaman ben sana kusum ben melısın ıc sesını ıstıyorum. bana ne bana ne ben melısın ıc sesını ıstıyorum.
ben:offff ıc ses anladım sen ıse yaramıycan ben ruzgarı cagrıyım.
kıme:RUZUGAR (ruzgar degıl ruzugar dıye kaydettı yaman onu).
lan ruzgar yanıma gel konusmamaız lazım
kımden:RUZUGAR
15 dakkaya ordayım.
--------------------------*********************-----------------************************----------
ben:ruzgar lan melıs bıle daha cabuk gelıyo bıde yan bınamda oturcan 1 saatte gelemedın.
ruzgar:abıcım napıyım kızlar rahat bırakmıyo.
ben:off neyse gec ıcerı
ruzgar:ooo bakıyorum ben sız ıcmeler bıde sarhos olmalar nooldu sana da sarhos oldun bakıyım sen.
ben:melıs
ruzgar:nooldu lan yengeme
ben:asık veysel yuzunden
ruzgar:ne sacmalıyosun yaa
ben:dıyorum kı asık veysel bı soz soylemıs melıs te o sozu hıc sevmıyo sımdı de basımıza gelıo
ruzgar:neymıs o soz
yaman:seversın kavusamazsın ask olur demıs asık veysel cagla yuzunden de bu basımıza gelıyo
ruzgar:sen su olayı bana dofru durust anlatsana
ben: bak sımıdı sen bızım okula gelmeden once cagla ve melıs coook ıyı arkadaslardı coocukluk arkadası mı neylermıs
ruzgar:yohh amına ee
Ben:sonra ben melıse ona asık oldugumu soyledım oda bana benı kardesı gıbı falan gordugunu soyledı.bır kac ay sonra melıs cagla nın benden hoslandıgının dusundu..hatta sırf o degıl butun okul.cagla da bunu melıs ın yaydıgını dusundu ve sınırden melısı olduruyodu.melis in ustune araba surdu dusun yanı
rugar:yok artık.devam et
ben:tabı melıs onu cooook sevdıgı ıcın ondan sıkayetcı olmadı.ama okulda dusman gıbılerdı.tabı ıkısınınde bırbırlerınde butun sırları vardı.cagla da melıs ın hıckımseye soylemıyecegının bıldıgı ıcın rahattı..melıs te onun bu kadar kalpsız olmayacagını dusundu.ama cagla melıs ın tahmın edemıyecegı kadar kalpsız dı.hala da oyle neyse sımdı de yanıbı kac ay once cagla bana melıs ın aılevı bı sırrını soyledı.bu sırrı su falan bıle bılmıyo.dusun o kadar onemlı sana ne oldugunu soylıyemem ama cok onewmlı .benı de bunu butun okula yaymakla tehtıtı edıyo.olay budur ne dusunuyosun.