surtukler kavga etmek icin vardir★

59 2 0
                                    

melis

okula girmemle sok olmama bir oldu.cagla yamanin elini tutmus okulun bahcesinde dolasiyorlar.onlari oyle gormemle aglamaya basladim.hic o wattpad kitaplarindaki gibi agladigimi fark etmemzlik olmadi cunku yuzum isladi ve aciyi hissetim onun baha yasattigi aciyi...ayli'n okula yeni gelmisti hemen yanima kostu ona onlari gosterdigimde " kizma ama sen bu cocuga asiksin yani ben soliyim sen inan ya da inanma" dedi benim o ne azimi acip itiraz edecek ne de kabul edecek halim vardi. oyuzden sadece sustum.aglayarak tuvalete gittim. yuzumu yikadim ve hicbisi olmamis gibi yapip arkadaslarimin yanina gidip onlarla gulmeye basladim.aylin bana uzayli gormus gibi bakarken su yine herbi boku anldigi gibi bunuda anlamis ayline soylemis aylinde rahatlamis bi sekilde bana bakti.ceren de durumu fark edince klasik isi olarak tokat atti o sirada sinifa elele tutusarak yaman ve cagla şilligi girdi.o yuzden o tokat atinca hicbisi olmamis gibi devam ettim onlar bu duruma sasirriken su nedne boyle oldugunu anlatiyodu bizimkilere. yaa ben bu kizi cok seviyorum hemen de anliyo herseyi pitriskom benim yaa.

__________________________________________________________________________________________________

okul sonunda bitmisti.benim canim hic yurumek istemedi o yuzden minibus e bimeye arar verdim minibusu beklerken kolumu biru tutu.yaman olmasini umut ettim ama o degildu.kolumu tutan kisiye baktigimda cagla oldugunu fark ettim.o anda gozlerimden alevler fickirdi.cagla da bunu gormus olack ki biraz tedirginlesti. ama bu azini yaya konusmasina tabikide engel olmadi-gozdeviren emoji-

cagal:b8z yamanla cikiyoruzzzzzzzzzzzzz seni de sevmiyooo zaten hic sevmemistiiiii ugrasicak bisi ariyodu oda sen oldunnnnnn.simdi ise yaman benimmmmm ondan uzak dur demesiyle kendimi tutamadim ve onu bi guzel dovdum.minibus geldiginde ise ona"SURTUKLER DOVULMEK ICIN VARDIR VE SEN BI SURTUKSUN YAZIK SANA " diyip minibuse bindim.boskoltuga oturdum. kulakligimi takip sebnem ferah-HOSCAKAL sarkisini dinledim.eve bir durak daha vardi .ama ben yurumek istedim.ne degisik bi kisiligim var benim yaa daha demin yurumek istemiyodum ilginc.yurumeye basladigim glibi aglamaya da basladim.evin onune geldigimde annemin evde olmamasi icin iman power yaptim ve eve girdim sonuc super annem evde degil.bende mutfga gittim yiyecek bisiler hazirladim.onlari yedikten sonra buzdolabinin ustunde bir not gordum "bu gun anneannenlerde kalmam gerekiyo yarin sinavin oldugu icin seni almadim iyi sanslar :)) -annen sanki evde baskasi da varda bide altina annen yazmis gerci bi kere yazmamisti bende uzaylilar koydu sanip annemi aramistim da bi dakk benim yarin sinavim mi var sictik ne sinaviydi ki hee hatirladim matamatik sinavi.amann salla zaten sayisalim iyo bi test cozsem yeter deyip odamaa ciktim bi tane test cozdum uzgun oldugum icin full cikmisti o yuzden sansliydim.yataga firlattigim telefondan mesaj sesi fickirdi.(evt mesaj sesi fickirdi bi slrun mu var).gizli numaradan olmasi dikkatimi cekmisti mesajda"surtukler gercekten de dovulmek icin vardir BIR DOST YA DA BIR ASIK ".
Not:14.bolume kadar butun bolumler hazir sadece yavas yavas yayimliyorum bu bolumde kisa diye yayimladim .iyi okumalar bide vote ve yorum yaparsaniz cooooooooook sevinirim .Bide wattpad de ya da telefonda kucuk bi sorun var multo medya koyamiyorum en kis azamanda foto koyucam...

MucizeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin