YAMAN SOLMAN:bencil dusuncesiz pisliğin onde gideni gibi gorunen aslında cok ıyı bir kalbi olan biridir.kımsenini onu uzmemesi için gercdk ozleliklerini fazlasıyla guvendigi kişilere dısındaki kimseye gostermez cunku insanların onu uzmesinden inciltmesinden korkar anlıyacagınız tam bir korkak.
MELİS BABAOGLU: asık oldugu kısıye asık oldugunu kabul etmeyen cok zeki ibr kızdır.kimse onu kolay kolay kandıramaz cunku birisine baktımı direk ne mal oldugunu anlar.ama bazı kısıler maskelerini cok iyi gizler ne yazıkkı onların ne mal oldugunu anlayamaz ve onlara hemen guvenir sonrası sırtından bicaklarlar onu oyuzden guvenmekten cok korkar.cok fazla arkadası vardır.ama sadece bır ıkı tanesi onun kardesi ve gercek dostudur.
SU YILDIZ:.melis in o cok guvendiği kardesi gıbı gordugu dostu.su super bir kıdır.ona butun dertlerini anlatabilirsin.aynı zamanda onla eylencenini dibine de vurabilirsin.
DERİN KONUK:melis in yakın bir arkadasıdır.birlikte iyi vait gecirirler.derin iyi ve saf bir kızdır.
BARIŞ ATİK:Melis in abisi gibi gordugu cocuk.barıs melisi krdesi gibi meliste barısı abisi gibi goruyo.cok iyi anlasırlıar birbirlerinin zor gunlerinde yanlarında olurlar.barıs skıden cok bencil bir cocuktu melisle tanisana kadar melisle tanıstıktan sonra bencilligini bir yana bıraktı ve super bir ınsan oldu .sıze ıkı tane kucuk dip not soylıycem bu ıkısıde cok onemlı bırıncısı:yaman barıstan nefret ediyo ve ona dalmak için yer arıyo.ıkıncısı:barıs PIZZAYA BAYILIR!!!!!!!!
AYLİN DEMİRDAG:adeta kucuk piskolok herkesin derdini dinlr ama kendi derdini anlatmaz eyer anlatırsa acısına tuz basılmıs gıbı hissediyor.melisin krdesi ve dostu gibi gordugun son ve ıkıncı ınsan.
BOGAC DEMİRDAG:aylin in ikizi onla cok eylene bilirsin yaman ın cok eski arkadası aynı zamanda meli le birbirlerini ikiz gibi goruyolar cunku birinin basına bisi gelirse digeri ondan daha cok uzuluyor.
CAGLA DEMİR:iyy gicik ismi bile gıcık .ama malesef bu kız acayipp guzel hemde baya.bu yuzunden de herksi elde edebilecegini sanıyo ama yanılıyo cunku Yaman ı asla ve asla elde edemıyedcekk.onun dısında surtugun onde gidenidir.kalbi oldugundan supeliyim ama melesef o kalbi oldugundan supeli oldugumuz kısı gde gıde yaman a asık oldu.
DEMET KESİK:yaman ın en yakın arkadası.sırlarını anlattıgı sayılı kısılerden biri
ANIL PAKSOY:mutluluk eglence komıklık ne ararsan var.aman ın en en en yakın arkadaslarından bırı.ama malesef yanlıs kısıye asık oldu hemde cok.gıde gıde melıse asık oldu.ve yaman bunu ogrenırse onu oldurur.saka sak yaptım yaa anıl gıde gıde caglaya asık oldu melise degil melisle kankı onlar.
AYAZ KURTAR:yamanın yakın arkadaslarında bır .ailevi meseleler yuzunden okula cok ugramadıgından kımse onu cok ıyı tanımaz
RUZGAR KESKIN:yamanın ıkıncı sırdasıdır.yamanın her derdine deva olur.aynı zamanda yaman da ruzgar için aynilarını yapar.
OGUZ ASLAN:su nun sevgilisi uzaktan kalpsiz gibi durur ama bir kalbi vardir o da su için atar.
OZAN KURTULUS: Melisin sira arkaası.gulmeye bayılır ozellıkle melısle .bırlıkte derste cok gulerler.super eylenceli bir kısılıgı vardır.kızmız isleri de melis ten sorulu
CEREN AKİT: mubarek tokatcı. gozun mu daldı ya da uzgun vea yorgun musun yandın sen kendinde gel diye bir tokat atıyor varya inanamazsın.bazen osmanlı kadını mı dıyle dusundugum oluyo.sonucta bızım osmalı tokatımız mesurdur.onun dısında cok eylenceli bi kızdır.zaten ceren melis aylin ve su genellikle beraber takılırlar.