ey kiskanclik sen nelere kadirsin ★

23 1 0
                                    

2 hafta sonra
tahmin ettigim sey oldu .cagla yine yamanin aklni tehtitileriyle doldurdu.benimde golzerimi ...
ben bu cocukla hic mi mutlu olamiycam.banen banen onla evlencem ben cagla surtuguuuu hiiiii.
niye bu cocouk boyle yapiyo en fazla rezil olurum .oda malesef bundan korktugu icin onla cikmaya devam ediyo.offf offf napcam ben aha aklima bi fikir geldi.beyin fiskiriyo benden yaa .madem o sevgili yapiyo hernekadar benim icinde olsa bende bizim icin sevgili yaparim kendime ama ince guzel bisiler giyinmeme lazim.bakalim gardurobumuzda neler varmis. nasolsa elimi sallasam sifiri bulurum illaki bitane
Ic ses:valla sen bilmiyon ama cok guzelsin simdi git etek giy ve birini tavla hadi goriyim seni.
ben:ic ses bak kendime bi guven geldi haa haklisin valla bu araar ne kadar iyi anlasmaya basladik biz yaa hic hayri alametdegil de neyse.
1 saat sonra
buldummm (multimedyadaki etekliresim) siyah mini bi etek giyiyim ustunede bi kazak tamamm hazirim.
2 saat sonra
off ben bu eyeleyniri cekemiyorum help meee ohh ben oldu iste topuklu ayakkabilarimi giydimmi hazirim bizi kizlarda bes dakkaya burda olur.
derin (multimedya da ki sagdan ilk resim) yirtik sýyah bi pantolon giymisti zaten onun klasigidir
aylin ise siyah bi pantalon giymisti(multimedyadaki soldan ikinci resim).ben hepsini suzdukten sonra onlar bana azi acik bi sekilde bakiylardi su haric. oda bana katilmisti kisa bi sort giymisti(multimedyadak sortlu resim) tabi aylin ve derin avm ye gitcez diye bildiklerinden rahat bisiler giymislerdi.bide benim gibi birinin topuklu ve etek giydigimi gorunce sasirdilar sonucta onlar sadece avm ye gitcegimizi biliyolardi.bende sonunda plani anlatinca bunlarin koseli jetonu dustu.neyse gelelim planin en onemli kismina orayi da pitriskom haletcek(su olur kendisi) hemen oguzu aradi. Iste napiyosu falan filan biz avm ye gidiyoru sizde gelsenize dedi onlarda kabul edince hemen yola ciktik onlarra yarim saat gec gelmeliri icin daha gec bi saat soyledik biz onlardan once gitcektik.
*********************************************
off sakarliklarim ve ben bi cocuga carpmistik.off cocukta cok tatli ve yakisikliydi.biraz onu suzdukten sonra fark ettimki oda beni suzuyodu.sonra tanistik falan .ona kave ismarlamak istedim cunku benim yuzumden kavesi yere dusmustu. o yuzden onu aldim ve starbucks a goturdum.bi masaya oturduk bizim kizlarda bizimleydi tabikide.sobet muhabbet ettik biraz ama bizim kizlar hic konusmadi cocoukla ben konustuk sirf.
su:kizim yaman olumcul bakislarla buraya geliyo dedi kisik sesle.
ben:kizlar basliyoruz dedim sadece suyunun duyabilecegi sekilde oda bizimm kizlara soyledi.bende barisla konusmaya devam ettim(baris carpistigim cocouk).ben cocukla konusmaya devam ederken yaman in bi oksuruk sesini duydum.ve o tarafa dondum.
ben:bunlarin burda ne isi var.
su:ee belki ben cagirmis olabilirim.dedi mutis oyunculugyla :))
ben:off su neyse burakcim sen numarani ver ben sana daha sonra kave ismarlarim.burada durmanin bir anlami yok.
burak:buyuk bi zevkle.
ben:05*********
dedim bi baktim ki beni sakar guzellik olarak kaydetmis.
burak:benimkide 05*******
bende yaman in gormesinin saglayarak yakisikli sakar yazip yanina bi kalp koydum.
ben:kizlar ben eve gidiyorum siz takilin bu okuzlerle. burakcim sen ustune alinma ama yaman sen alina bilirsin.neyse ben kactim deyip buragin yanagina bi opucuk kondurdum.tam gidiyoduk ki bi ciglik sesi duydum.yaman buraga yumruk atiodu.hemen yaman i tuttum ve yangin merdivenlerine goturdum.
ben:sen napptigini zanediyosun o benim arkadasimdi.
yaman:o bonum orkodosumdo.hee arkadasindi cocouk bildigin sana orda yavsadi.hem bu halin ne senin mini etek falan bi daha gormiyim.
ben:birincisi benim neyimsinde benim kimle arkadaslik yapacigma karar veriyosun.ikincisi sen bana karisamassin istedigimi giyerim soncta HICBISEYIMSIN.ve ucuncusu ben gidip caglayi dovumuyosam sende onu dovemzsin .sonucta biz birlikte falan degiliz. Ikimizinde hayatina birileri girebilir dedim ve tam cikiyodum ki beni kendine cekti.
yaman:ne ben senin hicbirseyinim ne de sen benim .sen benim kalbimsin bende senin yani bu hicbirsey degil .ayrica caglayi doverken seni gordum bir dost ya da bir asik sana bunu bildirmis olmaliydi
ben:o sendinnn
yaman:ve bidaha boyle seyler giyersen seni operim.
ben:sen benim kalbim falan degilsin ayrica o kirli dudaklarinla benim duduaklarimi yeterince kirlettin .sonucta hergun caglayla opusup bana geliyosun.
yaman:oyle mi ?.dedi.
elimi aldi kalbine koydu sonra kendielini benim kalbime koydu ve beni opmeye basladi lanet olsun kalbim azimdan firliycakmis gibi atiyo ve isin kotusu onun kide oyle atiyo.
yaman: bak kalplerimiz birbiri icin atiyo nasil hizli attiklarini sende fark ettin.ben hickimseye karsi boyle hissetmedim.tamam seni o heriften kiskandim tamam caglayla cikiyorum ama hepsi senin icin
ben:benim icin bisi yapmak istiyosan caglayla cikma yaman ya ben sana asigim duydun mu ben sana asigim yanlislikla sesli falan da solemiyorum .sana asigim o yuzden benim olacaksin.evt suan cok bencilce davraniyorum ama banane benim olacaksin.benim rezil olmamai istemiyosun tamam ama ben suan sevdigim adam o kizla cikmasin diye kac saattir su opuklulRIN USTUNDEYIM ONLA CIKABILMEK ICIN YALVARIYORUM DAHA NE KADAR REZIL OLABILIRIM KI.dedim ve cumlemin bitmesiyle beni opmesi bir oldu.
yaman:ozaman bu kadar rezillik yeter be guzellik dedi ve elini uzatti
ben:elini tutumadan once yapmama gereken bisi var diyip cantamdan siyah converselerimi cikardim ve giydim
ben:ohh be duyna varmis dedim ve elinde tuutm

MucizeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin