Ovaj part se može preskočiti i verovatno će ga ako iko bude čitao preskoči, ali ipak imam potrebu da ga napišem.
· Na svakom partu će biti napisan naslov priče.
·Svaka priča će biti napisana na jednom partu, dakle za svaku novu priču novi part (priča neće imati 100 partova ,već svaka po jedan)
· Partovi će biti veoma različitih žanrova (uglavnom ne ljubavni) pa ako ne budem lenja napisaću žanr parta ukoliko je horor ili tako nešto (mada sumnjam da će biti horora, jer ne umem da ih pišem)
·Zamoliću da ostavite komentar (čisto da znam da neko čita)
·Na partovima koji nisu priča pisaće da su rendom partovi (biće vezani za različite stvari pa ako vas interesuje pročitajte ih)
·Am... kao što vidite cover totalno ima veze s knjigom, a naslov je totalno dobar i nije kilometarski.
·Ako bude pravopisnih grešaka izvinjavam se, verovatno nisam videla da sam napravila grešku.
·Partovi bi trebalo da izlaze 1/2 puta nedeljno.
·Ako vas zanima nešto tačnije ako sam zaboravila da kažem pitajte.
Danas će verovatno osim ovog parta izaći još 1 koji će verovatno već biti neka priča (još nisam sigurna koja jer ne bi trebalo ni odmah da pišem neku tužnu, a ni neku zabavnu)
Takođe da napomenem da će ovde biti 1. put da sam završila neku priču, tako da ćete ovde videti
VOCÊ ESTÁ LENDO
Zbirka kratkih ,malo dužih priča i još po nečeg
DiversosOvo je zbirka kratkih i malo dužih mojih priča i još po nekog random parta. Nadam se da će vam se svideti (ako neko uopšte bude čitao)