Prvi part u zbirci verovatno nije trebao da bude parodija, ali kako nisam znala kako da počnem zbirku, a pojednci EHEHmicikaEHEH su bili poprilično uzbuđeni oko parodije (ako mogu tako da se izrazim). Do sad nisam viđala parodije na knjige i priče ni na wattpedu, ni bilo gde drugde tako da nisam mogla videti kako bi trebala da izgleda parodija na bilo koju priču, pa ako bude loše nemojte zameriti. Parodija će biti rađena kao analiza dela, videćete i sami Samo još pre početka da naglasi, parodija nije pravljena da uvredi bilo koga i imam dozvolu da pravim parodiju na ovu priču.
UPALA PLUĆA
Parodija na ,,Ples na kiši"Originalna knjiga/priča by: Micika-cicka
Originalni naslov: ,,Ples na kiši"Originalna parodija by: Šta ja lupam PA JA SAM NAPISALA PARODIJU.
Naslov parodije: ,,Upala pluća"Savet:
Verovatno će biti spojlera pa prvo pročitajte originalnu verziju.
Pre samog početka (čisto da još odugovlačim) :
Stvarno se izvinjavam, ali pre samog početka parodije da napravim svoj opis, a cover je na početku parta.Naslov: ,,Upala pluća"
Opis: Kako dobiti upalu pluća i kako se ubiti jer je neko s kim je ta osoba ,čije ime nije bitno, plesala svaki put kad je padala kiša. Mada ne znam da li je prva osoba, kojoj ime takođe nije bitno, zaista dobila upalu pluća ili ju je motor pregazio ili se desilo nešto deseto, ali dosta sam spojlovala.
1.poglavlje
Bili su 3. Razred osnovne.
On doš'o do nje i počeo vikati:,, Alo ti!"
Pošto nije bila gluva odgovori mu:,, Šta se dereš? Nisam gluva!"
Kako je video da je loš tren da pita za domaći iz matematike odluči da prvo priča o nečemu drugom, pa kao usput da je pita:,, Lep dan danas."
Ona se tu poče čuditi:,, Đe lep? Pada kiša, a školski krov prokišnjava."
Tad on pogleda kroz prozor te shvati da napoli stvarno lije kiša.u sebi se počne pitati:,, Šta ću sad? Znaće da sam samo hteo da prepišem domaći."Sreća bio dobar lažov pa smisli brzo odgovor:,, Da, baš je lep kišni dan."
Ona jadna samo htela da ga se otarasi, znala je da hoće nešto, čim razgovara s njom:,, Nije lep! Juče bila da zalijem njivu, kad ono danas pala kiša ,a ja juče čitavih 25 sati bila u njivu. Još mi se i patike iskaljale, sad će opet ona Tanja da kaže kako sam aljkava."
,,Samo sam hteo da prepišem domaći, a sad moram da slušam ,ovu što joj ni ime ne znam, kako se žali" Bilo mu dosadno te odluči da opet promeni temu:,, Ćeš da igramo?"
,, Samo mi još ples s tobom fali pa da Tanja još kaže da si mi momak" pomisli ona te smisli odgovor:,, Po ovom vremenu? S ti pao s šljivu juče?"
On se oseti ugroženim, nije ona za džabe trenurala karate. Kako ga ne bi prebila on ode ne pitavši za domaći.
Poraskli oni 2 godine
Opet se on prvi javi:,, Alo ti!"
Opet ona odgovara:,,Šta vičeš! Rekoh ti da nisam glupa, ovaj gluva!"
Vidi on opet ona nešto nervozna te odluči da je pita nešto, pre nego je pita može li mu pozajmiti novca da kupi burek:,, Gde si ti bila na leto? Nisi bila tu za moj rođendan." Priseti se kako nije dobio poklon od nje.
ESTÁS LEYENDO
Zbirka kratkih ,malo dužih priča i još po nečeg
De TodoOvo je zbirka kratkih i malo dužih mojih priča i još po nekog random parta. Nadam se da će vam se svideti (ako neko uopšte bude čitao)