vampir

33 8 29
                                    

Sigurna sam da su svi makar jednom naišli na neku priču ili film o vampirima. Iskreno često na watt-u nailazim na priče o vampirima.Odmah da kažem da to nije ništa loše, volim da čitam kako neko pije ljutsku krv kao i svi ostali normalni ljudi. No možda preveliki broj ljudi gleda na vampire kao na bajku,a u ponekom slučaju ljudi toliko počnu da veruju u vampire da počinju da misle da vampiri stvarno postoje. Ovo je priča o vampirima onakvim kakvi zaista jesu, oni koji nisu glumci, ne sijaju na suncu i ne piju ljutsku krv.

Uglavnom verovatno već svi znaju kakva je stvarna istorija vampira, ali svejedno ću napisati, jer... pa eto mogu.

17,18,19 vek obeležilo je zapravo dosta toga mislim u tom periodu živeo je Nikola Tesla, ali ovaj part se ne zove kako su Braća Rajt napravila prvi avion, već ,,Vampir". U tom periodu "izmišljeni" su vampiri. Prema nekim izvorima vampiri su zapravo ljudi koji pate od leukenije ili tuberkuloze. Naravno nisam mogla tek tako da kažem da je to istina pa sam "istraživala". Prema mojim izvorima (koji su internet, jer nije baš da imam pouzdane izvore kad je otkrivena tubrkuloza) 1820. godine tuberkuloza je otkrivena kao tuberkuloza, a prvi vampir su "postojali" već negde oko 1725. Tako da je teorija o tome da je bar jedan deo vampira su zapravo ljudi sa tuberkulozom sasvim moguća (ako je verovati internetu).

Sad kad sam "proverila" da li je ova teorija tačna mogu da počnem s pričom.

Vratimo se u 18. vek ili na Srpskom vek u kom su ljudi bili najopčinjeniji vampirima.

Adam je bio nizak čovek, crne kose i braon očiju. Živeo je u vodenici, blizu omanjeg naselja. Nije bio oženjen što je u to vreme bilo čudno s obzirom na njegov broj godina. Nije imao mnogo prijatelja jer se nije tako često pojavljivao u selu. Pojavio bi se jedno do dva puta nedeljno. Bleda, skoro pa bela koža bila je uzrok bolesti od koje je bolovao, a da ni sam nije znao.

Probudio se ujutru, opet sav znojav kao posle najveće noćne more. Jedva da je uopšte otvorio oči, a već je počeo da kašlje. U ustima je osetio neki čudan ukus, isti kao kad bi rasekao usnu. Pogledao je u rukav svoje košulje, kojim je prekrio lice dok je kašljao. Na belom rukavu se nalaza crvena fleka. Prebledeo je od iznanađenja, nije znao šta je to, šta se dešava. Na licu su mu se ocrtavali samo strah i zbunjenost.

Nije znao šta se događa, nije razumeo zašto je imao krvavu fleku na košulji. Kako se to desilo? Jedino što mu se u tom trenu motalo po glavi bila je misao da neko ne sazna ovo. Plašio se da bi bio optužen za vampirizam i da bi ga onda ubili.

Nije mogao nikome da kaže za svoj probem, nije mogao da pita nekoga za savet, nije mogao apsolutno ništa da uradi. Sve što je mogao je da sačeka i da se nada da će sve samo proći.

Ali nije.

___________

Nadao se da će sve s vremenom proći, ali bilo je suprotno. Što je vreme više odmicalo od tog dana ,to je krvi bilo sve više. Toliko se plašio da neko to ne vidi da je odlučio da ne ide nikuda. Od nade da će sve samo prestati ostala je samo želja.

__________

Prošlo je već oko dve nedelje od kako nije dolazio u selo, ljudi su mislili da je mrtav.

Za te dve nedelje promenio se i to dosta. Koliko spolja toliko i iznutra. Njegovo lice izgledalo je bledo i suvo, nekako uvelo, jedino su veliki crni podočnjaci ,koji su izgledali kao da ih je neko urezao ispod njegovih očiju, odudarali od te beline. Izgledao je kao kostur, rebra i kosti na rukama jasno su mogli da se vide. Što je duže bio sam to ne više razmišljao. Verovao je da je sve ovo kazna, ali sve što je uradio, morao je da učini zbog zakona. Svakog jutra kad bi se probudio bio bi prekriven znojem, izgledalo je kao da se svake noći borio za sopstveni život. Kašalj je postajao sve jači skoro pa nije mogao ništa da izgovori, a da se bar jednom ne zakašlje. Nije mogao više samo da sedi i nada se najboljem. Morao je nešto da učini da ne bi preminuo od gladi. Mada ga je bio strah morao je otići do sela.

________

Bio je u selu kad se zakašljao i kao što nas uči Marfijev zakon, neko ga je video. Sve što su drugi znali je da se nije pojavlivao već neko vreme, a sad su videli i krv koja je lagano kapala iz njegovih usta.

____

Sve što je mogao da uradi je da pobegne u šumu i baš to je učinio.

Do sad Adam nije imao nikakav izbor, sve što je učinio učinio je samo da bi živeo.

Po prvi put imao je izbor.

Mogao je da izabere da li će dopustiti ljudima da mu ukucaju kolac u srce ili će pustiti bolesti da ga polako ubija svakog dana.

Ko bi reko krja parta. Znam da sam opet zakadnila sa objavljivanjem, ali nemam neko dobro opravdanje... Prosto nisam sitgla da ga završim, ali sledeći part će izaći na vreme (osim ako se ne desi baš da nemam interneta ili tako nešto). Nadam se da vam se svideo part i izvinjavam se na pravopisnim greškama, ali saosećajte 22:04 je, baterija mi je na 7% i treba da objavim part.

Zbirka kratkih ,malo dužih priča i još po nečegDonde viven las historias. Descúbrelo ahora