Part 2

241 7 0
                                    

Reggel szokásosan az ébreztömre keltem és így elkezdődőt az utolsó nap a suliba .Gyors fel öltöztem(a fentikép ) kisminkeltem magam a nem ált másból mint egy szempilaspirál és tusvonal.Le szalatam a lépcsőn és szembe találtam magam a bátyámal és kölyökkutya szemet meresztet rám a mi nem jelentet jót nála.

-Mit szeretnél?-kérdeztem tőle sóhajtva

-Falaz nekem a suliba léci -kéri cukis hangján

- Rendben falazok neked- mondtam -de ha tudhatom hova mész?-kérdeztem tőle felvont szemöldökel.

-Az egyik barátomhoz hogy meg beszéljünk a táborát -mondta mosolyogva

-Uuuu milyen tábor-kérdeztem tőle teljesen fel villanyózva

-Azt nem mondom meg-mondja majd ki megy a lakásajtón.

Remek mehetek biciklivel viszont sietnem kelet hogy ha nem akartam e késni mert akkor nekem annyilene .Szerencsémre 10perc alatt ott voltam végig futótam a folyoson és be a terembe és pont beértem csengöelőt . Köszöntem a tanárnak és a helyem re mentem persze út közbe minden fiú engem nézet mi ért ne .

-Szia -köszönt Lau-épp hogy beéetél csoda let volna ha utcsó nap is el késtél volna.

-Szia -montam -igen az csodaet volna- mondom énis mosolyogva

A suliba nem történt semi érdekes a mit emlitenikéne .A csajokal begbeszéltem hogy 4kór a pályánál talizúnk . Haza felé persze zenét hallgattam. Mikor beléptem a házba eüvőltőtem magam.

-Meg jötem!-montam semi válasz ezért válatt vontam és fel mentem a szóbámba. 4 ig még volt időm szóval telefonoztam és sorozatott néztem .Mi kor újra fel néztem márcsak fél orám marat hogy oda érjek ezért hívtam Csokit a kutyámat és már mehetunk is.Si keresen oda értem pontosan de persze a csajok sehl ezért le ültem egy fa árnyékába és játszotam Csoki vall. Hirtelen egy mopsz szalatt hozzám és mivel kiskutyus cukiszemel nézet rám egyből ráötem hogy mit szertne ezért Csokit el engetem. A kutyus neve Csumpi volt és nagyon édes el kesztem simizni úgy nagyábol 1 órát lehetem kint Csokival .A kutyus ganzdia nem vete fel atelefont így haza vittem és úgy lácik Csumpinak tetszik a szóbám .gyors el végeztem az esti rutinom és le fekutem a ludni két kis cukiságal.


Én anyíra meg kedveltem valojában is csumpit hogy ezt muszáj be raknom.

Én anyíra meg kedveltem valojában is csumpit hogy ezt muszáj be raknom

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Életem két keréken! (Szünetel)Onde histórias criam vida. Descubra agora