Part 7

127 5 0
                                    

Miután kedves szeretet Zozonk el monta a programot mindenk ment a cucát összeszendni és indulhatunk is.Én magamba már el határoztam hogy nem megye a vízbe de fel vetem azért a fürdő rühám .(ami iy nézki)

 Mikor készletem gyor fogtam egy táskát és bele raktam könyvet telefont fülhalgatott és mentem is le

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 Mikor készletem gyor fogtam egy táskát és bele raktam könyvet telefont fülhalgatott és mentem is le.Mikor mindenki lent volt indulhantunk is .Olyan 5-6 perces séta volt én egyből egy napozo ágy hoz mentem és le ültem de persze előte még le vetem a ruhám és kezdőthetete az 1,5 órán átartó olvasás vagyis igy tervezetem .Nagyábol ugy 10 perce olvashatam a mikor valaki el ta karta a napot nem más volt mint Petra Patrik barátnője.

-Szia-mondta kedvesen-biztos te vagy Hanna

-Mhhh-mondom a köny vől fel se nézve-te pedik Petra ugye-kérdezem

-Igen én vagyok és hogy kerül enyi fiú közé agy lány ha szabad tudno-kérdezi kedvesen

-Táborozo vagyok egy részt mást részt pedig a bátyámnak "köszönhetem" hogy itvagyok-mutatam idéző jelet.

-Vérjunk csak a kor te vagy az a lány a ki utálja Zozo .Öszintén meg mondom hogy elégé meg lepőtem a mikor Patrik mesélte-mondta

-Hát igy van ez nem mindenki szereti Zozot a bmx es lányok közul itt van rá az élő példa-mondom és magamra mutatok.Utána még egy kicsit beszélgetunk és én viszatérek a köny vemre de az se soká ig mert vsalaki mengint meg zavart.

-Szerinted hugi az fer hogy nem vagy vízes?-kérdezi mosolyogva

-Igen fer mert ha bele dopsz ato ba nem éled meg a holnapot bátyo-mondtam mosolyogva .Mivel tudom hogy fél tőlem.

Zozo -üvőlti el magát 2 perc mlva ott is van az emlitett személy.

-Igen-kérdezi mosolyogva. Valamiről tárgyal nak de nem érdekel mer el kezdek futni minél meszeb tőluk a nál jobb.De persze el kaptak és a hogy sely tetem mentem a víz felé .Juhé.

-Kempf Zoltán vagy bár ki is vagy azonal leteszel vagy nagyon de nagyon meg bánod-mondtam neki üvőltve

-Nem-mondta mint kiderult Zozo

Néhány másot perc mulva már a vízben voltam kicsit meg sívatam őket igy el usztam ugy 5-6 métert .De eszt nem tuták igy kedves egyetlen ZOzikáknk be ugrot a vízbe adig én ki másztam és a bátyám mögé áltam.

-Mi ért van Zozo a vízben-kérdeztem átatranul

-Mert én hugom bent van és ha meg fulad én meg őlöm Zozot-mondta halál komolyan

-Álybe a sorba a 2. hely még ki ado-válaszolom frapánsan-mire meg fordul és el uvőlti magát

-HANNA!!-mondtja kicsit hangosaban mint kelet volna és meg ölel-Na azért nem szabadulsz meg tőlem ilyen könyen -mondtom fa pofával.

Sziasztok itt az új rész mára remélem teszet ez a rész.Valoszinüleg malyd holnap fog még rész jöni de nem igérek semit előre.Nagyon nagyon köszönk mindent mert most jelen pilanaba a köny bmx kategoriában 4. helyen van szóval tén leg nagyon köszőnőm nektek.

Puszi:hanviz68


Életem két keréken! (Szünetel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin