Part 10

85 6 0
                                    

"-Hanna ály már meg-kiabál utánam-Fiúk állitsátok meg mi előtt hülyeséget csinál-mondja üvőlt ve de nem érdekel be szálta a kocsiba és haza indultam."

Vagyis csak akartam mert kedves Zozo elém állt az autójával ,hogy nem megyek sehova stílusba.Mire le állitotam a motort és kiszálltam az autóbol nem kicsitt mérgesen.

-Nah most szépen bejösz és elmondod mi a baj-mondja

Sajnos vagy nem sajnos muszáj volt rá halgatnom rá.Mikor be értünk leultetet a kkanapéra.

-Meséj-mondja.

Mindent szórol szóra elmondtam,hogy nem vetek fel a fösulia és ,hogy egy nagy baróm vagyok.

-Te most tényleg ezen akatálki ,hogy nem vetek fel-kérdezi.Mire a többiek rá üvőltötek.

-Kempf-mondják egyszere.

-Oké oké be fogtam-mondja.Mire Petra odajőn hozám és ól melőlget.

-Na ne szomorkodj biztos ,hogy más hovsais felvsznek-mondja.

-Nem hiszem anyájék ki jelenteték ,hogy abba a suliba el bejutnom-mondom.

-Na ez gond-monja Patrik.

-Ja és nefelegysük ,hogy ki tagadnak ezért-morgom szemem forgatva.

-Tetőt tudunk biztositani anyájék már meg ismernének mert szeretet öcsém agyon dicséret-mondja Zozo és szüros szemekel nézet az öcsére.

A nap továbi része jól teltt.

Tádám meg hoztam az új részt icsit rövid let .De remélem tetszik azért.A tetszet nyomj egy lájkot és ir kommentet.

Puszi:hanviz68

Életem két keréken! (Szünetel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin