Part 5

150 5 0
                                    

Persze neki is pont most van dolga ezért nem beszélgetünk sokat.Na mindegy.Zozo mindenkit össze hívott a fedtet pályánál. El mondta a szabályokat és hogy lány-lánnyal alszik fiuk pedig fiu val persze egyedül én voltam lány és ezt szóvá is tété a bátyám.

-Zozo - üvölti el magát-Hanna egyedüli lány és hát öt ismerve ,hogy is fogalmazzak élet veszélyes másokra nézve- mondta és mindent sejtően rám néz gondolom rá jött hogy oly szívesen ölném meg Zozot.

-Rendben Márk a kor vagy velem alszik vagy nem tudom-mondta Zozo

-Én szívesen elmegyek nagyon ugy sincs kedvem veled egy lég térbe zárva Zozo-mondtam anyali mosolyal

Erre csak morgot valamit az orra a lat de Patrik meg halotta és tarkon csapta .Amin nekem röhögnőm keletn.

-Viszont Márk  Petra holnap jön szóval Hanna akarsz alutthatsz vele holnaptol -ajálota fel patrik.Mire egyből ugráni kesztem .Mindenki fürán nézet rám mire sohajtotam és az orrom alat el montam de legalább a digg is meg ölhetem Zozo.

-Nekem meg felel de ha máma az idősebik Kempfel kel aludnom akkor tényleg baj lesz -mondtom el egy szüszra.Na ebből az lett hogy egyedül alszok .Nagyon gyorsan el ment a nap igy mindenkinaludni készültt.El végeztem az esti rütinom és lefekütem aludni.


Hanna pizsamája:

Vissza tértem és még hozá a kövi részel

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Vissza tértem és még hozá a kövi részel.Lehet hogy máma még lesz egy ugyan ilyen rövidke rész.Ha tetszik a sztori akor szavaz .

Puszi:hanviz68:)

Életem két keréken! (Szünetel)Onde histórias criam vida. Descubra agora