Mint mondam regger meg szívtam.Ugyanis kedves Zozonk két tetőt össze csapva ébresztett minket Petrával.Hát mit ne mondjak nem volt jo őtlet igy kelteni minkett mert az lett a következménye hogy el keztük kergetni szegényt.De meg érdemelte ,hogy meg kergesük őt nagyobol a lépcő aján el kaptuk ezt a részt Petrára hagytam hogy csináljon vele amit akar.Gyors fel mentem és fel öltőztem.(ami igy nézet ki)
Mikor kész voltam Petra pont akor jőtbe a szobába.A telefonom valahol csőrögni kezdet de nem a szobába volt az biztos.Kinéztem az abblakont és meglátam Zozo kezébe.A milyen gyorsan csak lehet le mentem.Szerintem még Pietro is meg iregyrene ,hogy ilyen gyorsan fütok.
-Zozo kérem a telefonomat-mondom még kedvesen.-
-Nem-mondja.
-Zozo aszt a hívást fogadnom kel.-mondtom kicsit idegeseben.
-Mégis imért?-kérdezi mosolyogva.Úgy látszik élvezi a helyzetet.
-A fősuli hív ,hogy fel veteke szóval kérem a telefont-mondom
-Rendben tesék.-Addja oda.
Én meg gyors fel veszem a telefont.
Telefon beszélgetés:
-Halló-szolok bele.
-Áh csak hogy fel vete Hanna-mondja úgy halom a suli dirilye.
-Igen itt vagyok és mien segit hetek-kérdezem mosolyogva
-A felvéteiréről lene szó-mondja
-Persze mondja csak halgatom-montdom még mindig mosolyogva.
-Sajnálataly közlőm ,hogy nem vetük fel őnt.-montdja
Mire nekem az arcomra fagy a mosoly és meg topanok.Mivel eddig mentem be felé a házba.
-Te tesék az modja,hogy nem vetek fel-kérdezem már már sírva.
-Igen azt kedvesem de ha nem harakszik nekem még néhány dolgot elkel intéznem-mondja.
-Redben akkor.Viszlát.-mondom
-Viszlát.-mondja
És akkor eltőrt benem alami.A szobályig meg se áltam ki vágtam az ajtott.Meg fogtam atáskát és pakolni keztem nem érdekelt semmi sem .Hirtelen a bátyám jött be .
-Hanna mit csinálsz-kérdezi agodva
-Elmagyek.Hülye ott let volt idelye nőni.Miéret jőtem el marat hatam volna othon és tanultam volna .-mondom még mindig pakolva-De most már mindegy ugyis nem vetek fel oda ahova men akartam.Az életem el van baszva-mondom ki egyszerűen.
-Hanna ály már meg-kiabál utánam-Fiúk állitsátok meg mi előtt hülyeséget csinál-mondja üvőlt ve de nem érdekel be szálta a kocsiba és haza indultam.
Nagyon sajnalom ,hogy egy idelyig nem volt rész de most itt van.Szoval valoszinüleg a részek hetente lesznek de nem igérek semmit.Ha tetszet rész a kor csillagozd be és ko mentely.
Puszi:hanviz68
ESTÁS LEYENDO
Életem két keréken! (Szünetel)
Novela Juvenil" - Soha ne mond hogy soha- mondtam neki és eltekertem"