1_Uçuş

2.4K 230 1K
                                    

Hepiniz Hoş-gel-diii-niiiz💜🏹

Eğlenmek amacıyla yazıyorum ve bir sınav öğrencisiyim.Yazım yanlışları,akıcılık gibi konularda eksiklerinin olması bundan kaynaklıdır.
Zamanım sınırlı,yetiştirmeye çalışıyorum.

Beğenmeyebilirsiniz bu çok normal bir şey,en az beğenmeniz kadar.

"Hiçbir yazar,besteci,şair herkese göre eser veremez,verseydi bu kadar kitap,şiir ve şarkı olmazdı.Hepimizin zevkleri ve renkleri farklı olduğu gibi,okuma tarzı ve isteğinde değişkenlik göstetir."

Erasmus+ (Erasmus Plus) öğrenci değişim programlarının bir parçası olarak iki türlü yurtdışına çıkabilirsiniz:

Bir Avrupa üniversitesinde eğitim alarak,
Okuduğunuz bölüme göre Avrupalı bir kurumda staj yaparak.

Öğrenciler iki programa da bir defaya mahsus olmak üzere katılabilirler. Erasmus hibeleri öğrenci başına maksimum olarak 24 ay ile sınırlıdır. Yurtdışı eğitimi yurtdışı stajı ile birleştirmek de mümkündür.

 Yurtdışı eğitimi yurtdışı stajı ile birleştirmek de mümkündür

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Dünya'da neler dönüyor anlıyorum ama hızına yetişemiyorum.Daha kendimi tam olarak tanıyamamışken toplumun bizlere dayattığı kurallara karşı çıkmaya çalışıyorum.Yolun sonu görünmüyor ama pes edeceğim kadar kolay bir konu değil...

Artık uçaktan o kadar bunaldım ki anlatamam.Bu da neymiş böyle ya üç dört saatlik yolu bile zehir ettiler ya daha ne olsun.

"Kaptanınız konuşuyor.Size uçuşla ilgili kısa bilgiler vermek istiyorum.Uçağımız birazdan iniş yapacaktır lütfen uçağımız yere inmeden emniyet kemerinizi..."

Bu sesi duyar duymaz öyle bir rahatladım ki anlatılmaz yaşanır.Hemen elimi attım ve arkadaşım Çisem'in elini tuttum.

"Kurtulduk Çisem,"deyip büyük bir tebessümle yüzüne baktım.O da hemen başını çevirip bana baktı; yorgun,uykudan yeni uyanmış mahsun bakışlarıyla...

O kadar tatlı görünüyordu ki iki elimi de yanaklarına koyup şımarıkça  yanaklarını öptüğüm anda gülüşü daha da genişledi.

Neyse ki uçak inmiş,rahata ermiştik.Şimdi ise bavullarımızı bekliyorduk ama ayakta duracak halimiz yoktu.Uykulu halinden arınan Çisem hemen yanımda benimle birlikte iner inmez aldığımız kahveyi içiyordu.

ErasmusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin