Hepiniz Hoş-gel-diii-niiiz 💜🏹
İthaf -geceayabenona
İthaf scrittore-assonnato
İthaf bilgilerden1biri
Konuştum,susmak ve dinlemek daha iyidir dediler.
Sustum,bu kadar suskun olma ölü gibisin dediler.
Samimi oldum,bu nasıl hareketler,yavşak, dediler.
Kendi kabuğuna çekildim,ne yaparsam yapayım hep farklı bir kalıba sokmaya çalıştılar.Dayanamadım,beni ben gibi kabul etmeyen insanları çevremden uzaklaştırdım.Bir de baktım ki yalnızım.
Yine ben ve yine beni ben gibi kabul eden aynalar...
En sevdiğiniz ve sizi anlattığına veya etkilediğine inandığınız şarkı?
Durgunlaştım,sanki az evvel kanatlarım vardı da bir anda çatlayıp kırılarak iki yanıma birden düştüler.Hafızamdaki şeyler bir bir uçuşurken hızlı ve sert esen rüzgar en sona kalan bilincimi alıp götürdü.
"Sakin bir heyecan."
Bu cümlenin beni tarif ettiğine emin gibiyim.Nefes alma ihtiyacıyla yanıp tutuşurken gözlerim sıkıca kapalıydı,bedenim ağaçtan düşen yaprak gibi titriyordu.Bu öyle bir andı ki yaşadığım tüm ilklerin üzerine bir sis gibi çökmüş,ardından yok etmişti.
Ellerim usulca yüzünü bulurken ittirmek gibi bir hamle yapmak için uzattığım sırada gözlerimi titrekçe kırpıştırarak açtım.Karşımda gözlerimi kapatmış,sanki kırılacak bir eşyaymışım gibi usulca,narince öpen bir Enzo ile karşılaştım.
Gördüğüm görüntünün aklımı bulandırmasına daha fazla izin vermeden ellerimi sakalsız,yumuşaçık yanaklarıyla buluşturdum ve hafifçe ittim.
Pek bir işe yaradığı söylenemez,bu hamlemi daha önceden tahmin etmiş olmalı ki yan olarak uzandığı yatakta kendini yavaşça öne doğru ittirirken ellerinden boşta kalanı üzerine yattığı beyaz döşeğin kenarını sıkıca kavradı.
Ne yapacağıma hızlıca karar vermem gerekiyordu zira öpüşü sertleşmişti.
Sağ elimi yüzünden alıp omzuna götürdüğümde yarasının üzerine hafifçe bir baskı uygulayıp benden uzaklaşması için ittirirken yüzünü acıyla kısıp dudaklarımı dişledi.
Dudaklarım acıyla daha fazla aralaırken bu sefer ona fırsat tanımadan sıkıca yumdum ve ufacık boşluğundan yararlanıp hızlıca kendimi geriye çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erasmus
Teen FictionKaranlığın ve daha karanlığın hikayesi... Kadın her gökyüzüne baktığında adamını öptü. Adam her sigarasını yaktığında kadınını içti. İkiside birbirini öyle sevdi ki aralarındaki ilişki tutkuya değil,adeta ilahi bir aşka dönüştü.Sonra adam döndü bakt...