Hepiniz Hoş-gel-dii-niiiz🌵💧
"Dolunay günler geçtikte tükenip gittiğinde
Bir yıldız parlayacak,bak gökyüzüne!
Sevgi ve aşkın uçuştuğu ruhlar aleminde
Gün gelecek sen ve ben olacağız...Hala gözlerinin içine bakarken nasıl bir cevap verebileceğimi kafamda tartıyordum.Tuttuğu ellerimden ellerimi çektim.Bunun üzerine gözleri dudaklarımdan ellerime ulaştı.Bu sefer tutmamıştı neden bilmiyorum.Oturduğum yerden sakince ayağa kalktım ve tam gözlerinin içine bakabilecek hizada karşısında durdum.
Gözleri yenilmişlikle kısılmış ve gözlerinin parlaklığı sönmüştü.
Daha fazla bekletmeden konuştum."Tek bir şans Marco.Bu söylediklerimden emin olabilirsin ki bunlar tek doğrular.Tek bir şansımız var.Eğer olurda ilerde ikinci bir şans isteyecek olursan bu söylediklerim hatrına gelsin ve o isteğinden hemen vazgeç."demem ile birlikte gözlerinde kaybolan ışık tekrardan alevlendi.Arka taraflardan bir çıngı çıktı ve beni gözlerinde kül edip içine gömdü.
Tek kelimeyle konuştu ama bu sıradan bir kelime değildi çünkü bunu kabul etmesi demek bir daha belki de hiç olamamak demekti."Tamam."Ardından o da benim gibi ayağa kalktı.Az evvel bıraktığı ellerimi sanki bir daha hiç bırakmak istemezcesine tuttu,ardından tekrar konuştu.
"Hiç beraber olamamaktan iyidir.
Hem belki hata yapmamayı öğrenirim sen de gitmezsin değil mi?"derken adeta küçük bir çocuk gibiydi.Benden medet uman bir bebek."Gitmem,sen hata yapmazsan gitmem"dedim.
Elleri tuttuğu ellerimi bırakıp aheste adımlarla kollarımdan omuzlarıma kadar yol aldı.Ardından elleri yüzümde can buldu ve yanaklarımı ellerinin arasına kıstırıp sevdi.Gözleri kısıp dişlerini gösteren bir gülümsemeyle baktı gözlerime.
"Sanırım şu an sana çıkma teklifi etmem gerekiyor"demesiyle birlikte sebepsizce heyecanlandım.
"Ama zaten az evvel bana olan duygularını çok güzel bir biçimde anlattın.Buna gerek yok"dedim ama içim etsede olur diyordu.
"Olmaz öyle şey çıkma tarihimiz olmasın mı?"dedi.Yüzünde haylaz bir gülücük ve gözleri kısık halde.
"E olsun madem."dedim aynı onun gibi gülümserken.Dişlerini dudaklarına geçirdi ardından gözlerini kapatıp hafif aşağı eğildi.
Elleri hala yüzümü severken gözlerimin içine baktı vr beklenmeyen cümleleri kurmaya başladı."Ihım ıhım,güzel kız hayatının bundan sonra kalan kısmını benimle geçirmek için ilk hamleyi atıp benimle çıkar mısın?"
Bir an kendimi evlilik teklifinde frlan zannettim ama o aradaki küçücük cümle bu düşüncemi hemen defetti.Vereceğim cebap için heyecanlıydım hem de fazlasıyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erasmus
Teen FictionKaranlığın ve daha karanlığın hikayesi... Kadın her gökyüzüne baktığında adamını öptü. Adam her sigarasını yaktığında kadınını içti. İkiside birbirini öyle sevdi ki aralarındaki ilişki tutkuya değil,adeta ilahi bir aşka dönüştü.Sonra adam döndü bakt...