MERHABALAR

99 7 1
                                    

Herkese merhaba.

Öncelikle hikayenin neden devam etmediği yönünde gelen mesajlara cevap vermek istiyorum. Arkadaşlar kullandığım iki hesap var, sadece bir hikaye yazmıyorum ben. Diğer hesabımda yayınladığım hikayeyi eminim çoğunuz okumuşsunuzdur. Bu aralar onunla ilgili birkaç gelişme oldu. Kitap olmaya hazırlanıyor ilk hikayem. Anlaşmalar falan derken günler nasıl geçiyor haberim bile olmuyor gerçekten.

Şimdi diyeceksiniz neden iki hesabın var, neden tek hesaptan hikaye paylaşımı yapmıyorsun falan. Ama öyle değil işte. Durumu size kısaca anlatmaya çalışacağım.

Ben üniversite öğrencisiyim ve almak zorunda olduğum bir Türkçe dersim var. Normalde vize ve final sınavları olur bildiğiniz gibi. Ama benim türkçe hocam bize bir roman yazmamızı söyledi. Her hafta perşembe günü bir bölüm yazarak ona vermek zorundaydık. Ben de herkes gibi yaptım bunu. Fakat hocam yazdığım romanı çok beğenerek wattpad'e eklemiş yani her hafta bir bölüm olarak. Benim bundan haberim yoktu. Aslında Wattpad diye bir program olduğundan bile haberim yoktu. Hocam yaklaşık bir yıl sonra bana haber verdi. Başlarda gerçekten çok bozuldum ama sonradan okuyucuların yorumlarını gördükten sonra bu durumu kabullenmeye başladım.

Ve son iki aydır birkaç Yayınevi bizimle temasa geçti. Sonunda biriyle anlaştık ve 29 martta bir anlaşma imzalayacağız.

Yani anlayacağınız meşguldüm. Gerçekten. 

Fakat en kısa zamanda Saatli Bomba'ya yeni bir bölüm ekleyeceğim.

Sizleri çok seviyorum. Yemin ediyorum çok seviyorum. Ve kocaman öpüyorum!

Mutluluk her zaman yanınızda olsun!

SAATLİ BOMBA (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin