missed u

1.1K 125 13
                                    

"Felix mal mısın gözlerin niye kapalı?"

Hyunjin elinde poşet, Air Jordan 1 First Class Flight*'larını çıkartırken iki eliyle gözlerini kapatmış Felix'e gülümseyerek bakıyordu.

"Giydin değil mi? Hissedebiliyorum, giydin." Gergin sesle kendi kendine konuşması Hyunjin'i daha da mutlu ederken içeri girip kapıyı kendisi kapadı ve aptal aptal bakan çocuğa döndü, kulağına eğildi. "Kendin bak istersen."

Felix duyduğu bu sözlerle olduğu yerde titreyerek gözlerindeki ellerini daha çok sıktı ve yutkundu. O sırada da annesi Felix'in kapıda neden bu kadar fazla durduğunu merak edip onların bulunduğu yere gelmişti.

"Lixie neden bu- Ah, Hyunjin?" Bayan Lee gülümseyerek Hyunjin'e yaklaştı ve sıkıca sarıldı. Felix ile küsmelerinden sonra görüşememişlerdi, kendi annesi kadar severdi onu da. Zamanında çok destek olmuştu. "Merhaba Bayan Lee." Mutlu bir sesle sarılmayı uzatıp onun da selam vermesini beklemişti. "Beklemiyordum oğlum, hangi rüzgar attı?" Felix, annesinin sorusuyla bilinçsizce gözlerini açarak aniden lafa daldı. "Barıştık biz. Sana sürpriz yapmak istedim. Ders çalışaca-AH!" Felix, Hyunjin'i süzüp yüzünü buruşturduğunda direkt tavana baktı. "Ya, giymiş işte giymiş! Lanet.Olsun." Arkasını dönüp küçük yumruklarını duvarla buluşturuyordu. Annesi kaç senelik oğlunu ilk defa böyle görürken hayal kırıklığı mı yoksa şaşkınlık mı yaşaması gerektiğini bilmediğinden Hyunjin'e baktı. Hyunjin de onu anlamış gibi bir elini Bayan Lee'nin omzuna koyarak bununla ilgileneceğini belirterek kadının salona dönmesini izledi.

Felix annesi gittikten sonra parmak uçlarında hafif yükseldi ve elini Hyunjin'e doğru hesap sorarmış gibi tuttu. "Oğlum ayıp diil mi? Ayıp diil mi? Bir de Jordan giymiş." Hyunjin bir kaşını kaldırarak Felix'i belinden tuttu ve koridora yönlendirerek kendisiyle birlikte yürümeye başlattı. "Senin o sırada gözlerin kapalı değil miydi, nereden gördün?" Felix, cevap vermeden koridorun sonundaki odasına kaçmış, kapıyı kapamadan aralık bırakmıştı. Ardından tek kişilik yatağına zıplayarak yüzüstü öylesine durmaya devam etti.

"Dondurman eriyor. Haber vermek istedim tabii."

Hyunjin odaya girip kendi çantasını Felix'in hep koyduğu yere koymuştu. Buraya gelmeyeli uzun zaman olmuş fakat hiçbir ayrıntısını unutmamıştı. "Yok şimdi yemeyeceğim, buzluğa atsana." Hyunjin başını sallayıp poşetten iki dondurmayı da çıkartıp mutfağa yürümeye başladı. O sırada da Bayan Lee telefonda konuşuyor, gülüşüyor ve yemeğini karıştırıyordu. Hyunjin'in gözleri, ortamın sıcaklığı ve samimiyetiyle hüzünden titremişti. Bir şey demeden buzluğun kapağını açıp dondurmaları attı ve kapadı. Bayan Lee telefonu kapatarak cebine koydu. "Yemeğe kalmak ister misin Jinnie? Uzun zamandır görüşmüyorduk ve Lix bana bundan bahsetmedi! Çok özledim diğer bebeğimi. Özlem giderelim!" Bayan Lee ona sıkıca sarıldığında bu saf duygu patlamasından ağlayacak gibi hissedince kendini durdurup karşılık verdi. "Elbette, elbette kalırım. Sizi ne kadar özlediğimi bilemezsiniz! Ancak ben Felix'in bunu söylediğini düşünmüştüm, demek ki gerçekten sürpriz olsun istemiş." Sesinin çatlamasına engel olmaya çalışarak konuştu. Bayan Lee kafasını sallayıp Hyunjin'in sırtına vurdu. "Pekâlâ, bir isteğiniz olursa söyleyin. Haberim olsaydı en sevdiğin yemeklerden yapardım." Kendi kendine eklediği cümlerle Hyunjin neredeyse ağlayacak seviyeye gelmişti, kendini tutmakta zorlanıyordu. "Tamamdır. Dolaba getirdiğim dondurmaları atmıştım." Bayan Lee ona dönmeden kafasını salladıktan sonra Hyunjin mutfaktan çıktı.

"Hyunjin! Bana Winxli telefon silgi almışsın!" Felix elinde daha ambalajını açmadığı silgiyi Hyunjin'e gösterirken Hyunjin'in dolu dolu gözlerini görünce silgiyi çalışma masasına fırlatıp Hyunjin'in yanına adımladı ve ellerini çocuğun yanaklarına yerleştirdi. "Hey, ne oldu?" Duygu patlamasından birazdan yere yığılacağını anladığında kendini tamamen salıp Felix'e sarıldı ve boynuna girdi. Sonrasında hafifçe burnunu çekerek konuştu.

"Çok özlemişim Felix, çok."




*ayakkabımız:

ayakkabı o kadar hoş ki mağaza gittiğimde cam bir şeyin altında duruyordu amk ya amk ipkesi bi ayakkabıdan da hoşlanmazsın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ayakkabı o kadar hoş ki mağaza gittiğimde cam bir şeyin altında duruyordu amk ya amk ipkesi bi ayakkabıdan da hoşlanmazsın

nese benim pabuçlarım aj4 cool grey da kirlendiler amk silemiyorum da uf keşke çerçevelettirseydim ilk jordanıma öle yapıcaktım hemencecik giydim ya üf üf

LAN BEN DE ÇOK ÖZLEDİM AĞAĞAĞAĞA SOFT OLMAK DUYGU PATLAMASI OLMAK ÇILDIRWAK AĞLATAK AĞAĞAĞAĞSĞAĞA

bu arada medyayı kesinlikle dinleyin uwu

into itHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin