genç çocuk sabahın erken saatlerinde gryffindor kızlar yatakhanesine doğru ilerledi. biraz yürüdü. koridorun ortasına geldiğinde sağ tarafdaki bir odaya girdi.
...
çocuk odanın solunda kalmış yatağa ilerledi. ilk önce buklelerini okşadı.
"oh balım, uyurken bile bu kadar güzel olmayı nasıl başarabilirsin?"
elindeki zambak çiçeklerini baş ucuna bıraktı. saçlarına bir öpücük kondurdu.
masaya doğru ilerledi çocuk. özenle seçtiği kitapları üzerine bıraktı.
masaya biraz göz gezdirdi, parşömen kağıtlarını buldu, kızın olduğunu düşündüğü tüylü kalemi aldı. günaydın notu yazmak hiç de kötü bir fikir değildi.
"günaydın balım. senin için en güzel zambak çiçeklerini seçtim. masanın üzerindeki kitapları okumadığını biliyorum. oku, seveceksin. günün mükemmel geçmesi dileğiyle peri kızı. 🤍 "
notu yazdıktan sonra kıza baktı son kez. kapıyı kapattı ve dışarı çıktı.
...
hermione sabah erkenden uyandı. çünkü dersleri için ön hazırlık yapması gerekiyordu.
hermione, çalışma masasına doğru ilerledi. masasının üzerindeki kitapları görünce biraz garipsedi. bu kitapları daha önce okumamıştı. ginny'nin kitapları olabileceğini düşündü genç kız.
kitapların yanında bırakılmış notu gördü hermione. okudu ve anlık bir şok geçirdi. kendisi için yazılmıştı.
...
" ginny inanmıyorum sana! niye böyle saçma bir şaka yaptın? ... HEY GİNNY! "
" oh lanet olası merlin, neden bağırıp duruyorsun hermione? " diye homurdandı ginny.
hermione elindeki kağıdı yatakta yatan ginny'e salladı.
" bu ne bu? "
" yüce merlin aşkına o da ne ? " ginny heycanla doğruldu. hermione'nin elindeki kağıdı aldı ve hevesle okumaya başladı.
" LANET OLASI BU NE HERMİONE! BUNU KİM VERDİ? "
" ne yani! bunu sen yazmadın mı? "
" hayır herm, ben niye yazayım merlin."
genç kızların konuşmasını bölen bir telefon bildirimi oldu.
🍧
bilinmeyen numara:
günaydın.bilinmeyen numara:
uyandın mı?bilinmeyen numara:
masanın üzerine bıraktığım kitapları inceledin mi sevgilim?bilinmeyen numara:
uyurken harika görünüyordun balım.🍧
uh uzun zaman sonra ilk defa bir şeyler yazıyorum. saçma olmuş olabilir ama ben beğendim açıkcası. uhh nasıl olmuşş? fikirlerinizi yazabilirsiniz.
vote atabilirsiniz 🤍. kendinize iyi bakınn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bal | harmione
Fanfictionbilinmeyen numara: ah hermione. şu şeyi zırvalayıp duruyorsun. arkadaştan öte şeyler hissettiğini salak olmayan herkes anlar. ✓✓görüldü. çe...