d ö r t

306 25 10
                                    

hermione:
uyudun mu?

özür dilerim. biraz ters çıkıştım. ron ve harry yani ikisi de benim için çok önemliler. onlar hakkında bir daha böyle konuşma lütfen.

bu arada, yarın kahvaltıya ineceğim. odama bir şeyler bırakmana gerek yok.

zambaklarına iyi bakıyorum bilinmeyen. :)

...

hermione uzun zaman sonra büyük salonda kahvaltı yapıyordu. çoğunlukla sadece akşam yemeği için giderdi büyük salona.

" ah ronald! biraz yavaş ye. boğulacaksın. "

" açım hermione." dedi ronald. ağzında yemekle.

" abi! ağzında yemek varken konuşmaya cürret bile etme bir daha! iğrenç gözüküyorsun! " ginny abisinin bu huyundan nefret ederdi. iğrenircesine bir bakış attı ve tabağına geri döndü.

" harry dalgınsın dostum "

" ron sen benimle dalga mı geçiyorsun!
tüm gece fred ve george ile bana şaka yapıp durdunuz. uyuyamadım bile! "

harry çok sinirli gözüküyordu. resmen burnundan soluyordu.

hermione gülümsedi, harry de hermione'nin gülümsemesine karşılık olarak gülümsedi ve uykulu bir halde tabağı ile oyalanmaya başladı.
...

öğle arası! hermione en yakın ardaşı harry'nin kolun girmiş bahçede dolanıyorlardı. hermione harry'e bakıp verebileceği en içten gülümsemesini verdi.

" harry sana bir şey söylemeliyim. " dedi genç kız. gülümsemesine engel olamıyordu.

" dinliyorum mione. "

" harry... ben sanırım alex'ten hoşlanıyorum. luna onunla konuşmuş! o da benden hoşlanıyor inanabiliyor musun harry! o da beni seviyor. " yerinde duramıyordu herm. yerinde zıplayıp duruyordu.

" senin adına çok sevindim hermione. benim biraz başım ağrıyor yatakhaneye gideceğim. " sesinin titremesine engel olmaya çalışarak konuştu harry.

" oh peki! ben ginny'nin yanına gidiyorum. "

harry , yapmacık bir gülümseme ile gryffindor erkekler yatakhanesine çıktı.
...

bilinmeyen numara:

belki bir süre konuşmamalıyız.

zambaklarıma iyi bak.

...

bölüm hakkında fikirleriniz nedir? hahahaah
vote vermeyi unutmayınn 🤍
diğer bölümde görüşürüz öpüyorum hepinizii.

bal | harmione Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin