o n b i r

283 18 9
                                    

" lanet olsun hermione! çok güzelsin. "

hermione bilinmeyen numaranın sahibi ile buluşmak için o kadar heycanlıydı ki, bunu yüzünden de anlayabilmek hiç zor değildi.

saat nerdeyse 23.30 olmuştu, ve yüzyüze gelmeleri için sadece yarım saat kalmıştı.

" çok heycanlıyım ginny. " derin bir nefes verdi genç kız.

" fark ediyorum hermione, şu haline bak. kıpkırmızı oldun. "

ginny stresli ortamı yumuşatmak için bir kahkaha attı. ardından arkadaşının kahverengi saçlarına eliyle şekil vermeye başladı.

—♡—

" ron, nasıl gözüküyorum? "

harry potter çok heycanlıydı, yerinde durmıyordu. durduğu yerde zıplayıp gülüyordu.

ron weasley arkadaşının bu davranışlarına alışık değildi. onu böyle gördükçe kahkaha atıyordu.

" dostum,
harika gözüküyorsun. "

harry derin derin nefesler alarak kendini sakinleştirmeye çalışıyordu bir yandan da gözlüklerini temizliyordu.

gözlüklerini burununun üzerine yerleştirdikten sonra telefonunu aldı, son kez bilinmeyen olarak kıza mesaj atacaktı.

—♡—

bilinmeyen numara:
çıkabilirsin.

hermione granger:
çok heycanlıyım,
geliyorum.

✓✓görüldü.

—♡—

genç kız minik adımlarla karagöle gelmişti. etrafa bakındı. kimse yoktu.

gölü izlemeye başladı kız. kahverengi, bukleli saçları rüzgarın esmesi ile oraya buraya savruluyordu.

harry karagöle ulaştığında hermione'yi görmüştü. mükemmel gözüküyordu. her zamanki gibi...

yavaş yavaş ilerledi, hermione genç adamın geldiğini fark etmemişti, gölü izlemeye dalmıştı.

harry, genç kızın ince belini kavradı ilk önce. kalbi yerinden çıkacak gibi atıyordu ikisininde.

hermione beline dolanan iki el ile irkildi. gelmişti işte. derin bir nefes aldı ve gözlerini kapattı. yüzleşmek için hazır hissetmiyordu kendisini.

harry genç kıza biraz daha sokuldu. kokusunu içine çekti. manolya çiçeği gibi kokuyordu. tahmin ettiğinden daha da harikaydı bu.

kızın kulağına doğru fısıltı ile konuşmaya başladı harry.

" gözlerini açmayacak mısın? "

hermione bir an duraksadı. sesi tanıdıktı. çok tanıdık.

" açacağım. " hermione gözlerini açtı. yavaşca arkasını döndü.

kız arkasını döndüğü zaman ilk karşılaştığı çok iyi tanıdığı iki çift yeşil göz oldu. ardından tüm yüzünü inceledi.
yalnış görmüyordu, hayır hayal de görmüyordu. harrydi bu.

" h-harry. "

" hermione. "

" sen? "

" ben hermione.
hermione, artık saklamak istemiyorum. seni seviyorum. bu lanet hissten kurtulmaya çalıştım. emin ol ben arkadaşlığımızın da zarar görmesini isteme‐ "

" kes sesini, seni seviyorum. "

hermione ikinci defa karışısındaki genç adamı öpmek için ellerini kullanarak kafasını kendisine çekti. kendisinin dudaklarını harry'nin dudaklarına bastırdı.

harry üzerindeki şoku atlattıtan sonra elini kızın çok sevdiği kahverengi bukleli saçlarının arasına daldırdı. diğer elini ise kızın ince beline yerleştirdi ve kendisine doğru çekti.

ayrıldıktan sonra hermione utançla güldü. alınlarını birleştirdiler. ve ikisinin dudaklarından da aynı kelimeler döküldü.

" seni seviyorum. "

" seni seviyorum. "

—♡—

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

—♡—

şükür kavuşturana🥺.
çok çok şekerler ağlayacağım.
şimdi en sevdiğim sevgililik bölümlerine sıra geldi. oturup ağlayacağım çok tatlılar ZHQVAIQVAIQGAUQAI.
umarım bölümü okurken keyif almışsınızdırr seviyorum sizii♡

bal | harmione Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin