y e d i

290 21 7
                                    

[ multimedya çok şirin ağlayacağım 🛐🙇🏼‍♀️ ]

gryffindor binasında mükemmel bir coşku vardı. quidditch maçını kazanmışlardı ve ortak salonda bir parti vereceklerdi.

fred, george ve ginny ortak salonu süslüyorlardı.

ron ise içkileri ve yemekleri hazırlıyordu. hermione küçük sınıfların olduğu için partiyi alkollu yapmayı uygun bulmamıtı ancak çok ısrar ettikleri için kabul etmişti.

harry partide çalacak olan müzikleri hazırlıyordu. akşam eğlenceli geçecek gibi gözüküyordu.

partinin başlaması ardından nerdeyse 1-2 saat geçmişti.

ginny çoktan sahroş olmuştu bile. deli gibi dans ediyordu ama sürekli tökezliyordu. ayakta duramıyordu.

hermione bilmişce kafasını salladı.

" böyle olacağını size söylemiştim değil mi? ben ginny'i odaya çıkarıyorum. gelirim. "

" ah ginny bebeğim! hadi gel. "

" hermione! bırak beni. dans ediyorum burda değil mi hahahahahaa. " sahroş sesiyle konuştu ginny.

" ginny leş gibi içki kokuyorsun. hadi yukarı çıkmalıyız artık. "

hermione zar zor uğraştıktan sonra ginny'i odaya çıkartmıştı. ginny'e bir duş aldırmıştı, berbat kokuyordu böyle yatamazdı. üzerindeki elbiseyi çıkardı, pijamalarını giydirdi ve ginny'i yatırdı. üzerini de yorganla örttü.

zaten ginny yatağa yatar yatmaz sızmıştı. hermione odanın ışıklarını kapatıp dışarı çıktı. partiye geri döndü.

ortak salon çok ağır bir şekilde alkol kokuyordu. hermione alkol kokusundan nefret ederdi. açıkcası bilinmeyenn'i çok kafasına takmıştı ve bu gece biraz içse hiçbir sıkıntı olmaz diye düşünerek 1 shot içki alıp partideki en normal insanın yanına gitti. harry! hem uzun zamandır baş başa konuşamıyorlardı.

" hey selam harry! "

" selam tatlım. " harry hermione'ye gülümsedi ve tekrar ortak salondaki insanları izlemeye başladı.

" uzun zamandır görüşemiyoruz harry. nasıl gidiyor? "

harry bu sefer hermione'ye doğru döndü. genç kızın parıldayan gözlerine baktı.

" oh hermione iyi gidiyor aslında- ah bir dakika! sen alkol mü alıyorsun? hahahaha "

" evet! ilk defa. "

ikilinin arasında birkaç dakika kadar sessizlik oldu.

sessizliği bozan hermione konuşmaya başladı.

" ah harry aslına bakarsan, bilinmeyen şu sıra kafamı karıştırıyor. "

hermione ikinci içkisini bir dikişte bitirdikten sonra diğer shotu aldı.

" sen zeki bir cadısın hermione. kim olduğunu bulacaksın eminim. "

" onunla yüzleşmek istiyorum harry. "

genç kız birkaç saat en yakın arkadaşı ile " gizemli kişi " hakkında konuştu. bu birkaç saat içerisinde hermione granger tamamen sahroş olmuştu.

harry kimliğini açığa çıkartacaktı, evet evet tam da şuan. zaten sabah hiçbir şey hatırlamayacaktı.

" hermione, sana bir şey söylemeliyim. "

" ne konuşacaksın hahahaa " sahroş ses tonuyla konuştu hermione. arada yelteleniyordu, ayakta durmakta bile zorlanıyordu.

" hermione, ben bilinmeyenim.
seni seviyorum hermione granger. "

" harry! bende, bende seni seviyorum hahahha. "

genç kız parmak uclarına kalkarak dudaklarını karşısında duran genç adamın dudaklarına bastırdı. harry ne olduğunu anlayamadan hermione geri çekildi ve hafif bir kahkaha attı.

Ve tökezleye tökezleye gryffindor kızlar yatakhanesine ilerledi.

yazık bunlara arkadaşlar hala kavuşamadılar 😪

vote ve yorum yaparsanız çok mutlu olurum.

birde yayımladığım diğer hikayelere de bakarsanız çok çok mutlu olurum seviyorum sizi kendinize iyi bakınn♡

bal | harmione Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin