4. Słyszałam, że masz narzeczoną.

361 23 10
                                    

Lizzy odwróciła się w stronę głosu i zobaczyła lekko uśmiechniętego Noah z rękami w kieszeni spodni opierającego się o drzwi balkonowe.

L: h-hej?

N: hej... trochę czasu minęło od naszego ostatniego spotkania

L: dwa lata

N: no właśnie, dwa lata..

F: Chris może zostawimy ich na osobności?

C: tak, już idę

Lizzy lekko posłała uśmiech w stronę Chris, po czym Noah usiadł na huśtawkę lekko klepiąc miejsce obok pokazując by Buckley usiadła obok niego.

L: słyszałam że masz narzeczoną

N: niestety tak

L: czemu niestety?

N: jest mega irytująca, wcale jej nie kocham. Nasz związek jest ustawiony-dla zasięgów.

L: woaaah, no to nieźle

N: trochę tak, ale mam zamiar niedługo z nią ‚zerwać' i ogłosić publicznie że nie jesteśmy razem

L: yhm

N: a Ty masz chłopaka czy coś..?

L: nie, jak narazie kocham tylko jedną osobę od kilku lat, ale nie wiem czy on to odwzajemnia

N: t-to fajnie

L: wiesz co, muszę już iść, jutro mam galę

N: też tam będziesz?

L: tak, czyli rozumiem że się jutro spotkamy?

N: yhm

Liz lekko się uśmiechnęła po czym wyszła żegnając się z Chris i Finnem. Weszła do auta w którym szofer już czekał i pojechała do apartamentu. Wzięła długą kąpiel oraz zjadła kolacje i wykonała wieczorną rutynę. Jutro rano musi wcześnie wstać..

Rano
Lizzy rano wstała i się ogarnęła, potem zeszła na śniadanie i założyła zwykłe dresy oraz długą bluzę nawet się nie malując. Założyła białe air forcy i pojechała do budynku kilka przecznic dalej gdzie czekały na nią Ann i Josephine. Dziewczyny szykowały Lizzy aż wybrały jej outfit i ją pomalowały o 16:00 finalnie wyglądała tak;

 Dziewczyny szykowały Lizzy aż wybrały jej outfit i ją pomalowały o 16:00 finalnie wyglądała tak;

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zadzwoniła jeszcze do Dixie.

D: aaa wyglądasz cudnie!

L: myślałam że powiesz coś w stylu „za wyzywająco"

D: liczy się kreatywność, a teraz leć i zadzwoń potem a ja trzymam za ciebie kciuki i będę wszystko na żywo oglądać. Pa!

L: dzięki, pa!

Liz pojechała na galę na której już czekał Tom. Nie było jeszcze wszystkich bo była 17:30. Jednak można było dostrzec takich celebrytów jak Shawn Mendes, Billie Eilish, Ariana Grande, Bella Hadid, Kylie Jenner oraz Kim i Kendall, Madison Beer, Cole Sprouse, KJ Apa oraz dużo innych osób. Lizzy zobaczyła Toma i usiadła przy stole na WIELKIEJ sali przy stoliku na którym widniało imie jej, Gigi oraz Belli Hadid, Taylor Swift, Ed Sheerana, Hero Fiennes Tiffina oraz jako gościa Toma Hollanda. Po kilku minutach już wszyscy byli, a dziewczyna rozmawiała ze wszystkimi oraz lepiej się poznawała. Jak narazie najlepszy kontakt złapała z Hero oraz Gigi. O 22:00 gdy Madison Beer wyszła na scenę i przeczytała do kogo ma należeć nagroda „Młodej celebrytki roku" Liz trochę się zastresowała aż usłyszała „Elizabeth Buckley" i wielkie brawa. Wstała i przytuliła wszystkich, a najbardziej Toma i wyszła na scenę wygłaszając przemowę. Gdy gala zakończyła się o 2:30, Lizzy stała w „kolejce" w której celebryci wychodzą osobno by nie było zamieszania. Przez ten czas rozmawiała jeszcze z innymi gratulując, aż nadeszła jej pora. Wyszła i podpisała kilka plakatów oraz zrobiła kilka zdjęć z fanami. Oczywiście paparazzi nie brakowało.. gdy już wsiadała do auta, usłyszała głos Noah który jej gratulował. Dziewczyna podała mu rękę również gratulując (chłopak dostał wyróżnienie) i wsiadła do auta w którym czekał Tom. Holland przytulił ją mocno mało jej nie dusząc, na co Lizzy się zaczęła śmiać. Oczywiście nie odbyło się bez telefonów oraz wiadomości od Charli, Dixie, Zen, rodziny, Millie, Finna, Chris, fanów czy innych celebrytów którzy byli na gali oraz tych których nie było. Napisała na twitterze kilka słów z podziękowaniami i wstawiła na instagrama zdjęcie z nagrodą. Gdy dojechali do apartamentu, ta zadzwoniła do Mamy po czym opadła na łóżko zadowolona.

Goodnight Noah, goodnight Lizzy 2! Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz