11. Jeśli coś ci zrobił-nie daruje mu tego

331 18 3
                                    

-kochasz mnie?

Po usłyszeniu tych słów nie wiedziałam co zrobić. Odwróciłam się w stronę Noah i mimo deszczu widziałam że płacze. Nie odezwałam się tylko sama uwolniłam łzy i nadal na niego patrząc cofałam się do tyłu. Gdy już stałam pod drzwiami szepnęłam „daj mi czas" na co chłopak pokiwał głową i nadal się we mnie wpatrywał ale ja weszłam do domu nie wiedząc co zrobić. Pierwsze co to udałam się do łazienki i ściągnęłam mokre ciuchy które wrzuciłam do suszarki po czym weszłam pod prysznic z którego leciała gorąca woda. Po kilkunastu minutach wyszłam i założyłam długą koszule nocną oraz dresowe spodenki. Udałam się do sypialni i wzięłam telefon na którym widniała wiadomość od Toma. „Dawno nie pisaliśmy, może zadzwonię?". Odpisałam że dobrze i nawet nie minęło kilka sekund a chłopak do mnie zadzwonił na facetime. Odebrałam i ujrzałam uśmiechniętego Toma witając się ze mną poprzez „hello motherfucker"(MAM TIKTOKA JAK TAKI CHŁOPAK ZADZWONIŁ DO TOMA HOLLANDA I TOM TAKI UŚMIECHNIĘTY „heloł moderfaker" WIĘC MUSIAŁAM XD) ja co zaczęłam się śmiać, jednak chłopak zauważył że coś jest nie tak.

-coś się stało—powiedział bardziej stwierdzając niż pytając.

-ta ale to nic wielkiego

-chodzi o mnie?

-nie Tom, nie o Ciebie

-to o kogo?

-o Noah

-jeśli coś ci zrobił to obiecuje że nie daruje mu tego—odparł lekko wkurzony.

-Tom on nic mi nie zrobił, to poprostu nasze prywatne sprawy i jeśli będzie taka potrzeba i okazja to wszystko ci powiem

-dobra ale wiedz że nie zapomne. Co tam u Ciebie?

-nie jest najgorzej a u Ciebie?

-noo poznałem taką jedną Emme na planie, jest moją stylistką i no...

-OMG WYŚLIJ ZDJĘCIE JEŚLI MASZ!

-hahah zaraz wyśle. A tak poza tym to...

——
Tom i Lizzy gawędzili przez kolejne 30 minut o wszystkim i o niczym. Dziewczynie polepszył się humor więc gdy skończyli rozmawiać zeszła na dół do kuchni robiąc sobie sałatkę i poszła oglądać serial. Nagle Tom przesłał jej zdjęcie jakiejś dziewczyny, najprawdopodobniej Emmy.

(TAK TO GEMMA STYLES) --wydaje się być miła—powiedziała cicho sama do siebie i kontynuowała oglądanie SKAM na telewizorze

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(TAK TO GEMMA STYLES)
-
-wydaje się być miła—powiedziała cicho sama do siebie i kontynuowała oglądanie SKAM na telewizorze. Gdy zrobiło się już mega późno, dziewczyna udała się do sypialni i poszła spać.

———
Lord Jeeesuuus, krótki ale jest
👄👁👄

Goodnight Noah, goodnight Lizzy 2! Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz