Liz POV
Następnego dnia wstałam o 12:10. Mój telefon był dalej zasypany gratulacjami, ale to miłe. Wchodząc w wiadomości, zobaczyłam jedną od Noah.
~Noah Schnapp: um hej.. miałabyś ochotę przyjść do mnie? Wiesz nie nalegam, ale było by miło gdyby przyjaciele spotkali się na dłużej po latach...prawda?
~
Trochę zastanawiałam się czy odpisać chłopakowi czy nie. On myśli że tak poprostu po dwóch latach się spotkamy i wszystko będzie jak dawniej?
—a ty jak myślisz Lizzy?—usłyszałam ‚głos w mojej głowie' na co się wzdrygnęłam i poszłam do łazienki wykonać poranną toaletę. Potem zjadłam śniadanie i wszystko przemyślałam, postanowiłam odpisać chłopakowi.~
Lizzy Buckley: hej, wiesz co? To byłoby dziwne gdybyśmy tak nagle zaczęli się przyjaźnić, ja mam swoje życie-ty swoje. Może nie wchodźmy sobie w drogę?
~
Byłam trochę zirytowana zachowaniem jego i zachowaniem moim, ale starałam się o tym nie myśleć. Popisałam chwile z Chris, lecz po chwili dostałam telefon od Toma.
_
L: hej TomT: hej Lizzy... dostałem ważny telefon i muszę wyjechać na kilka miesięcy do Londynu.
L: a-ale kiedy
T: jutro rano..
L: przyjedź do apartamentu, musimy spędzić te ostatnie godziny jakoś razem, w dodatku mi wszytko opowiesz
T: jasne, ale nie jesteś zła?
L: czemu? Jesteś aktorem i to normalnie
T: aww to kochane że jesteś wyrozumiała, za kilka minut będę. Pa!
L: pa!
_
Resztę dnia spędziłam bardzo fajnie z Tomem. Niestety rano pojechał, a z takiego powodu że była 17:00, postanowiłam sprawdzić social media.
Natrafiłam na pewien artykuł.Noah Schnapp zerwał z Melanie Black!
(video)Jednak nie to mnie zainteresowało. Zaintrygował mnie artykuł z dzisiaj.
Nowe oblicze Noah Schnappa. Czy chłopak staje się ‚bad boyem'?
Znaleziono zdjęcia palącego chłopaka. W dodatku Noah zmienił swój styl, przynajmniej tak twierdzą fani bruneta. Czy oprócz zdradzania Melanie z kilkoma innymi dziewczynami, palenia i picia brunet kryje coś jeszcze?
Kliknij tutaj by dowiedzieć się więcej.-
Trochę byłam tym zaskoczona bo nie widziałam nigdy tych zdjęć, a chłopak z charakteru i stylu faktycznie się zmienił. Ale nie wiedziałam że na gorsze..Dzień Powrotu.
Liz POVDzisiaj wracam do LA. Te dwa tygodnie zleciały mi szybko, jedynie spotykałam się z Chris i Finnem oraz widziałam nowe zdjęcia Noah, chłopak faktycznie się zmienił co było dziwne..Tom ma za 3 dni zacząć nagrywki do filmu, także fajnie-podobno poznał tam jakaś Amelie. Ale wracając do tematu-właśnie siedziałam w moim uberze który miał zawieść mnie do domu. Po drodze zatrzymaliśmy się w KFC, a ja za ten czas rozmawiałam z Chris. O 18:30 byłam w domu. Rozpakowałam walizkę i poszłam się wykąpać. Jest już wrzesień a na moje urodziny mam jechać do Nowego Jorku. Noah ma urodziny kilka dni po mnie, więc nawet fajnie. Zamówiłam pizzę i wysłałam Jennifer na zakupy. Gdy kobieta je przywiozła, zamknęłam drzwi i sprzątałam kuchnię gdy w radiu leciała piosenka „All We Got". Skończyłam sprzątać, pooglądałam trochę odcinków serialu „Riverdale" i poszłam się wykąpać. Potem położyłam się do łóżka, lecz nie mogłam zasnąć..
CZYTASZ
Goodnight Noah, goodnight Lizzy 2!
FanfictionDruga część książki „Goodnight Noah, goodnight Lizzy"! 💖