Elakartam vezetni a titánokat abba a faluba, ahol legalább ők biztonságban élhetnek az emberekkel. Ne veszítsünk el senkit, mert mindenkire szükség van. Szerencsére az egyik titán, tudta is merre van, ezért gyorsan elindultunk. De út közben...
Ránktámadtak. Megakartak ölni minket, egy nagyon furcsa fegyverrel. Ekkor hirtelen eszembe jutott. Ezek azok a fegyverek, amiket a titánok ellen kezdtek ki fejleszteni. De mégis hogy lett ilyen gyorsan kész? Nehezen, de sikerült megmenekülnünk. Kerestünk egy nagyon nagy erdőt, és azon belül, egy mezőre mentünk. Elmondtam a titánoknak, hogy mától itt fogunk élni, és saját magunk felépítünk egy helyet embereknek, és a titánoknak. De ez sem ment egyszerűen, elvégre az emberek bármikor megtalálhatnak, és megtámadnak. Így úgy döntöttem, hogy építünk egy ahhoz hasonló helyet, mint amit a menekültek építettek. Már csak emberek kellenek hozzá, köztük Kageyama is.
Az ötlet mindenkinek tetszett, csak egy baj volt. Megkellett keresnünk a tábornokot. Elmondtam a titánoknak a tervem, és mivel ők megértették, ezért elindultam megkeresni Kageyamát. Több napnyi barangolás és keresés után, végre megtaláltam. A lován vágtázott mivel titánok üldözték, de amint meglátott, és azt hogy sokkal nagyobb vagyok mint egy átlagos titán, megengedte hogy hozzá érjek. Visszafele útközben mindent elmondtam neki. Már majdnem haza értünk, mikor elfogyott az erőm. Nem bírtam újra visszaváltozni titánná. Ezért maradt a másik alakom. Igen. A vadmacska alakom, ami akkor mint egy átlagos óriás. Elmondtam Kageyamának ezt az erőmet, újra elindulhattunk. Mivel nem volt sok hátra az útból, ezért hamar haza értünk. És újból volt egy kis baj.
Senki nem segítene nekünk, vagyis ezt hittük...
Két nap múlva el is kezdtük, és nem is haladtunk rosszul. A tábornokoknak voltak tapasztalatai, az építéssel kapcsolatban. A Fal negyedével készen is voltunk, amikor vándorló mezőgazdászok megpillantottak minket, és kérdezték mit csinálunk. Elmeséltünk nekik mindent, és beálltak segíteni. Bár először féltek a titánoktól, azonban később megkedvelték őket.Ha tetszett, ne felejts el csillagozni és kommentelni!⭐😊
YOU ARE READING
Avery és a titánok története (ErenXOc)
Fanfiction(Szerk.: ÁTÍRÁS ALATT) Minden tiszta vér. A régi világ amiben éltünk, nincs többé... Ebben a világban már csak a harcnak élünk, de... vajon hogy is kezdődött mindez? Elmesélek mindent az elejétől, a végéig... Ez a történet egy Avery nevű lányról fo...