Ellerimi uzamış saçlarında gezdirmeye başladım. Yüzü beyazlamış, saçları ve sakalları uzamıştı . Hastane yatağına pamuk şekeri koyup gülümsedim. Akan göz yaşlarıma inat gülümsedim. Dudaklarım arasından küçük bir hıçkırık kaçtı.
"Kadir lütfen uyan . Korkuyorum , seni kaybetmekten çok korkuyorum . Doktorlar uyanma ihtimali çok az diyor. Nefes alamıyorum lütfen uyan. Sensiz günler ve saatler geçmiyor. Bugün tam 4 ay oldu . Güzel gözlerini kapatalı, gülüşlerini solduralı 4 ay oldu . Artık gözlerinin içi parlamıyor, bana uzun uzun masallar anlatmıyorsun. Senden sonra kimse dinlemedi , kimseye anlatamadım içimdekileri ...
Sensizlik .
Kanadımı kırdılar Kadir sen yokken Kanatlarımı kırdılar. Boğazımda bir şey var yutkunamıyorum, nefes alamıyorum, geçiremiyorum, kendime gelemiyorum . Yalvarırım kalk . Biliyorum bana küstüğün için uyuyorsun . Biliyorum trip atıyorsun. Yemin ederim akıllandım artık onlardan korkmuyorum . Geç kaldım biliyorum seni sevdiğim için korkup kaçtım. Arkamda koca bir yıkım bıraktığımı bilmiyordum . Sana o gün dedim ya
" Bana zorla dokunuyorsun , sen kendine zarar verme diye susuyorum . Yoksa istemiyorum " dedim ya Allah belamı versin seni sevmeyi kendime yediremedim. Aldığım zevki , mutluluğu görmezden gelmek istedim . Kadir sevgilim uyan ya lütfen uyan . Ben seni çok seviyorum lütfen uyan.Babanlar yanına gelmeme izin vermiyorlar. Saatlerce ağlıyorum izin vermiyorlar .Seni çok özlüyorum. Görmek, tekrar koklamak istiyorum izin vermiyorlar. Bazen vuruyorlar , hakaret ediyorlar ama izin vermiyorlar. 4 ay oldu biliyorum sende özledin beni bu sefer zorla izin aldım. Kadir kalk ya kalk yemin ederim seni hep mutlu edeceğim. Yemin ederim her şeyi yapacağım.
Nefes almayı bitirmeyi denedim . Artık yaşamayı hak etmediğimi biliyorum . Denedim bebeğim kendimi bitirmeyi denedim . Sen öldürmek için o beynine dayadın bende öldürmek için dayadım. Sonra uyanırsan daha çok üzüleceğin geldi aklıma yapamadım. Olurda bir gün nefes almadığını söylerlerse bende arkandan geleceğim. Cehennemde seni bulup sımsıkı sarılacağım.
Şimdi seninle hayaller kurmak çok zor . Olursa bir gün nefes almayı bırakırsan benimde almayacağımı bil . Küçük bebeğim kalp acım beni yıkıyor. Artık dayanamıyorum kendime zarar veriyorum geçmiyor. Şimdi gitmem gerekiyor baban gelince çok kızacak . Belki de bir daha izin vermeyecek onun için kokunu içime hapsedeceğim . Gülüşünü çok özledim kadir "
Hıçkırarak ağlamaya devam ettim. Boğazımda ki yumru konuşmamı zorlaştırıyordu. Içimde anlam vermediğim his beni zorluyordu . Kafamda ki ses bana bağırıyor sanki çığlıklarla isyan ediyordu . Elimi sakallarında gezdirdim . Hafif yaklaşıp kokusunu içime çektim. Sanki o an dünya durdu, yaşam durdu , beynim durdu , ben durdum. Öyle çok özlemişim ki
" Sevgilim " diye fısıldadım elimi bu seferde saçlarında gezdirmeye başladım. " Uyan ne olur artık dayanamıyorum. " tepkisiz yatan bedene sımsıkı sarılıp sarsıla sarsıla ağlamaya devam ettim. Kokusu burnumda doldukca bedenim titriyor anılar beynime doluyordu.
" seviyorum işte oğlum anla ya canım acıyor canım. Gülüyorsun ama bana değil, gözlerin parlıyor benim için değil . Kıskanıyorum saçına vuran güneşi bile kıskanıyorum o çok sevdiğin kahveyi de kıskanıyorum. Bu salak kız seni öptü sen de onu öptün lan ben seni uyurken bile öpmeye kıyamadım "
"Hatırladın mı bunları evimin önünde bana demiştin . Sen gidince Sezen'le aramı açtım, kimseyle arkadaş olmadım, kahveyi bıraktım, kimsenin beni öpmesine izin vermedim . Yalvarırım yeterki uyan , tamam uzak durusun benden ama uyan . İçimde ki acıyı anlatamıyorum. Sensizlik hiç bitmeyen gece , hiç bitmeyen acı, hiç bitmeyen yanlızlık, hiç bitmeyen pişmanlık oldu .
Buraya gelme sebebim veda etmek için baban seni yurt dışına götürecekmiş onun için izin verdi . Artık seni göremeyeceğim. "
Geri çekildim onu uzun uzun izlemeye devam ettim . Hafif üstüne eğilip yanağına küçük bir öpücük kondurdum . Göz yaşlarım yanaklarına damladı. Dudağımı uzun süre bastırıp kokusunu içime çektim. Bedenim geri çekildi beni yere iten Yiğit 'e baktım. Ayağa kalkıp yürümeye başladım. Odadan çıktım bana bakan insanları umurdamadım. Ağlaya ağlaya hastaneden çıktım. Bedenim sarsılıyor içimde büyüyen karanlık beni bitiyordu.
Onsuzluk bana cehennem olmuş, anılar bedenimi ve beni rahat bırakmamıştı. Onunla olan hatırlarla yatıp , kalktım. Onun sevdiği sarıkları dinledim. Her kelimesinde ondan bir parça aradım. Onun sevdiği yeri defalarda dinleyip kafama kazıdım . Bende bir tane bile fotoğrafı olmadığı için internetten aldım . Saatlerce izledim onun güzel yüzünü, eskiden gözlerinde mutluluk varmış. Gözleri patlarmış şimdi gözleri kapalı , benim yüzümden. Sadece benim yüzümden...
Şuraya ağlayan bir yazar bırakıyorum. Neden böyle etkilendim bilmiyorum ama çok ağladım . Kadir eskiden sevmesemde som bölümlerde içim gitti .
ÖNEMLİ
Kadir' in neden kabus gördüğünü anlamayanlar olacaktır. Kendisi eskiden tacize uğradı ve her ggece o kadının ona tekrar dokunduğunu görüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HACKER (BxB)
Novela JuvenilElindeki çakıyı boynumda gezdirmeye başladı. " Kadir dur " hafif yaklaştı " neden ?" Diye fısıldadı " Kadir korkuyorum " " neden " " korkuyorum uzaklaş " Çakıyı bastırdı. Nefes almayı bıraktım , gözlerimi sımsıkı kapattım. Çakıyı çekti hızlı hız...